Quidditch i Lundagård
Forum > Off Topic > Quidditch i Lundagård
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Minidjuret: Ja, för er som inte vet. Det var evelina från mugglisträffen och hon kommer också på lördag^^ *tummen upp* YEAH! 8D 21 sep, 2011 12:27 |
|
Elin@
Elev |
Skrivet av Wingardium Leviosa: Skrivet av Luna 1: Nu är jag sur på mina föräldrar. Dem säger bara "Kanske, kanske, kanske" OCH JAG ÄR HELT: MEEEEEEEEEEEEEN KOM IGEN!!! Men du borde verkligen få! 1. Dina föräldrar kan följa med och kolla att vi inte är peddos. 2. Vi är på en allmän plats och kan skrika på hjälp om någon råkar vara peddo. 3. Om EN är peddo så är resten mugglisar och vi kan lätt leka ninjas och sparka ner peddot. 8D 4. Du känner ju Elin och tyyyp mig. 5. Och jag och Elin känner de andra. 6. Vi ska spela quidditch, inte råna en bank, hur hemskt kan det vara? D: Om de har något motargument: BRING IT ON! ![]() 21 sep, 2011 15:55 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
Skrivet av Elin@: Skrivet av Wingardium Leviosa: Skrivet av Luna 1: Nu är jag sur på mina föräldrar. Dem säger bara "Kanske, kanske, kanske" OCH JAG ÄR HELT: MEEEEEEEEEEEEEN KOM IGEN!!! Men du borde verkligen få! 1. Dina föräldrar kan följa med och kolla att vi inte är peddos. 2. Vi är på en allmän plats och kan skrika på hjälp om någon råkar vara peddo. 3. Om EN är peddo så är resten mugglisar och vi kan lätt leka ninjas och sparka ner peddot. 8D 4. Du känner ju Elin och tyyyp mig. 5. Och jag och Elin känner de andra. 6. Vi ska spela quidditch, inte råna en bank, hur hemskt kan det vara? D: Om de har något motargument: BRING IT ON! ![]()
21 sep, 2011 16:20 |
|
Elin@
Elev |
21 sep, 2011 16:30 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
Elin, när skulle vi baka chokladbollar till mugglisträffen? OwO Och jag har fler inlägg än du har nu, mwahaha. (Ja, det är helt normalt att prata med sin syster via mugglis. Palla gå upp för trappan liksom.)
21 sep, 2011 16:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Wingardium Leviosa: Elin, när skulle vi baka chokladbollar till mugglisträffen? OwO Och jag har fler inlägg än du har nu, mwahaha. (Ja, det är helt normalt att prata med sin syster via mugglis. Palla gå upp för trappan liksom.) Vem orkar det? e____e *smsa min bror som är uppför trappan* 21 sep, 2011 16:56 |
|
Elin@
Elev |
Skrivet av Wingardium Leviosa: Elin, när skulle vi baka chokladbollar till mugglisträffen? OwO Och jag har fler inlägg än du har nu, mwahaha. (Ja, det är helt normalt att prata med sin syster via mugglis. Palla gå upp för trappan liksom.) Du har haft fler än mig ett tag nu... Det beror på när du ska iväg med Maria på fredag! 21 sep, 2011 16:57 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
Elin, vi ska iväg typ halv ett. Jag måste sova länge och sedan vakna och göra mig i ordning så på morgonen går det inte. Sedan är vi hemma eh eh eh någon gång efter fyra... Och då ska jag städa och fixa mitt rum tills Freja kommer... Vi ska hämta henne vid sju, men måste köra innan.
Det är nog bäst att du bakar dem. ![]() Fast haha, annars efter fyra och innan sju. Tror jag.
21 sep, 2011 17:53 |
|
Dixdye
Elev |
Ja, det är nog bäst att Elin bakar dem. *nicka*
Hehe, annars kan vi ju baka när jag är där, fast då får vi göra det jättesent eller jättetidigt... 21 sep, 2011 18:12 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
Skrivet av Dixdye: Ja, det är nog bäst att Elin bakar dem. *nicka* Hehe, annars kan vi ju baka när jag är där, fast då får vi göra det jättesent eller jättetidigt... Elin bakar... vi äter... Om vi hinner bakar vi innan du kommer, alltså. c:
21 sep, 2011 18:16 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen