SKOLAN <3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
expelliarmus
Elev |
^ HAHAHA, klockar har säkert inte fattat att det kommer ett nytt betygssystem -.-
Nej, men vi ska iallafall fortsätta med det gamla. Det var iallafall det sista jag hörde från skolan och jag hoppas verkligen inte att dom har ändrat sig! Kommer bli sjukt jobbigt att behöva byta mitt i allt med tanke på att vi redan har våra betyg från förra året. Hur söker man in på universitet då liksom? Med två olika betygsformer? Weird... Fast samtidigt skulle jag tycka att det var spännande med nytt system om jag inte redan hade gått ett år!
18 aug, 2011 09:24 |
|
Borttagen
|
Jo, i och för sig, det blir krångligt.. Är glad att de började med systemet det året jag ska börja gymnasiet så jag fick det
18 aug, 2011 09:30 |
|
Pau
Elev |
det ska bli kul att träffa alla kompisar på måndag♥
Don't get confused between my personality and my attitude. My personality is who I am, my attitude depends on who you are. 18 aug, 2011 19:39 |
|
childhoodlight
Elev |
18 aug, 2011 19:54 |
|
Borttagen
|
^ NE, krya på dig! ♥
Drick massa teeeeeee med honung, då blir man frisker (oftast) Sitter och längtar ihäl mig. Åh. Ge mig tisdag. Nu. Förfan. 18 aug, 2011 19:57 |
|
Youknoowme
Elev |
Jag började skolan i måndags. Jag är glad att jag kunde tf alla mina kompisar men inte läxorna och allt skolarbete!
![]()
18 aug, 2011 20:43 |
|
Margaret
Elev |
Jag börjar på måndag, och allvarligt talat ser jag allt annat än fram emot det. Jag pallar verkligen inte(har varit skoltrött sedan jag typ gick i åttan).
Men men, det här är sista året, halva vårterminen kommer att bestå av praktik och tanken på att få stå där om mindre än ett år med studentmössan på huvudet peppar mig faktiskt en del... Det är nog enbart den tanken som gör att jag står ut. ![]()
18 aug, 2011 20:55 |
|
Elderwand
Elev |
asså, orkar verkligen inte skolan.... börjar dock på tisdag och det är ju alltid något, men ändååååå
18 aug, 2011 21:14 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Jag började igår... var på skansen hela dagen idag
men mycket bätre än matte 18 aug, 2011 21:18 |
|
Borttagen
|
Vill inte börja igen alltså...
18 aug, 2011 21:30 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen