Sämsta filmen enligt er?
Forum > Harry Potter > Sämsta filmen enligt er?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
_H.P_H.G_R.W_
Elev |
Fången från Azkaban är den sämsta, enligt mig.
Förlåt att jag uppade tråden, tänkte skapa en sådanhär tråd men använde sökfunktionen innan. Så skäll inte på mig för att jag uppade tråden. jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också 2 jan, 2012 17:50 |
|
Clementin
Elev |
Flammande bägaren tycker jag är sämst. Det kan bero på att jag tittade på den för första gången med svenskt tal... (Visste inte hur man ändrade språk)
2 jan, 2012 17:54 |
|
Borttagen
|
Tycker att the order of the Phoenix-filmen är sämst eftersom att det är så mycket från boken som inte är med.
Annars tycker jag att alla HP-filmer är super bra!!♥ 2 jan, 2012 17:59 |
|
hyperion
Elev |
Order of the Pheonix tycker jag är sämst. PoA är faktiskt en av favoriterna för mig, haha (och det kan ha något att göra med att Draco är så jävla snygg att jag vet inte vart jag ska göra av mig själv), älskar Sirius och Lupin och boken är också en av favoriterna så kan ju vara det med
![]()
2 jan, 2012 18:02 |
|
Maa
Elev |
Order of the Pheonix, den har ingen quidditch och den följer inte boken bra alls.
Då det är min favoritbok blev jag sjukt besviken på filmen. "Weasley is our king." 2 jan, 2012 18:06 |
|
Miss.Rowena
Elev |
Tvåan. Suck. Min mamma fick den när hon vann en tävling på jobbet när jag var två ( Tror jag ) och sedan dess har jag sett den typ åtta gånger. .___.
~ Med rätt att besserwissa ~ 2 jan, 2012 18:35 |
|
Mahoqny
Elev |
The Half-Blood Prince är sämst enligt mig, både boken och filmen. Allt är så grått och tråkigt, det enda som är lite roligt är alla minnen Dumbledore skrapat ihop men annars händer ingenting spännande.
Spoiler: Tryck här för att visa! ~Toujours pur~ 2 jan, 2012 18:39 |
|
melle-hjrta
Elev |
Skrivet av Mahoqny: The Half-Blood Prince är sämst enligt mig, både boken och filmen. Allt är så grått och tråkigt, det enda som är lite roligt är alla minnen Dumbledore skrapat ihop men annars händer ingenting spännande. Spoiler: Tryck här för att visa! håller med,, den är ganska tråkigt,, det händer liksom inte så mycket 2 jan, 2012 18:41 |
|
Lills
Elev |
Jag älskar egentligen alla HP filmer, men Dödsrelikerna del1 är nog ganska tråkig det händer typ inget där...
![]()
2 jan, 2012 19:02 |
|
Borttagen
|
Helt klart 3:an jag gillar int riktigt den
2 jan, 2012 19:15 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen