Musiksmak?
Forum > Off Topic > Musiksmak?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
30 seconds to mars ♥
23 sep, 2011 21:07 |
|
Enchanted
Elev |
Kan inte alla lägga upp spotify listor? Jag behöver lite ny musik att lyssna på!
23 sep, 2011 21:08 |
|
Borttagen
|
Gillar det mesta, men rock och dylikt är ändå favoritgenren.
http://open.spotify.com/user/zombie./playlist/23kVHXpWU5tTVSuy67o52a En av alla mina spellistor, dock är det långt ifrån allt jag lyssnar på som är med på den. 23 sep, 2011 23:15 |
|
expelliarmus
Elev |
Åh, Melody, min fina fina Melody. Här har ni riktig musik, på riktigt! Världens underbaraste kvinna med den finaste rösten, dom mest känslosamma texterna, det unika utseendet. Kvinnan i mitt liv.
![]() ![]() ![]() Några favoriter; http://youtu.be/_qphknagXqA [Baby I'm A Fool] http://youtu.be/qDeetJ32FsQ [Your Heart Is As Black As Night] http://youtu.be/kHikSjIpdvI [Worrisome Heart] http://youtu.be/EQEz16re1-w [Deep Within the Corners of My Mind]
23 sep, 2011 23:22 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av Borttagen: Gillar det mesta, men rock och dylikt är ändå favoritgenren. http://open.spotify.com/user/zombie./playlist/23kVHXpWU5tTVSuy67o52a En av alla mina spellistor, dock är det långt ifrån allt jag lyssnar på som är med på den. Bra musiksmak du har 23 sep, 2011 23:22 |
|
Incendio
Elev |
brokencyde, dot dot curve, marilyn manson, panic! at the disco, tokio hotel, bullet for my valentine, håkan hellström, in flames, the devil wears prada, drive like red osv
23 sep, 2011 23:27 |
|
Borttagen
|
23 sep, 2011 23:52 |
|
Jegli
Elev |
jag tycker själv att jag lyssnar på blandat men enligt min pojkvän lyssnar jag bara på indie och alterative, tex. mgmt, florence + the machine, arcade fire, temper traps, empire of the sun, och the strokes. Lyssnar även mycket på svenska artister veronica maggio, kent, håkan hellström, markus krunegård mm
någon som har tips på liknande band? Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light. 22 dec, 2011 22:06 |
|
Remembrall
Elev |
22 dec, 2011 22:40 |
|
blablablaa
Elev |
22 dec, 2011 22:43 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen