Hp på svenska
Forum > Harry Potter > Hp på svenska
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ettan såg jag på svenska, men de andra har jag bara sett på engelska... Tror det iaf ^^,
17 aug, 2011 08:23 |
|
joel9324
Elev |
Igår kollade jag på svenska HP och hemligheternas kammare, de va så DÅLIGT, sen bytte jag till engelsk med svensk text DIREKT
![]()
17 aug, 2011 08:40 |
|
Louise Granger
Elev |
Fy, jag hatar dubbat!
I´ve got something worth living for 17 aug, 2011 08:56 |
|
Borttagen
|
Jag med... USCH!!!
17 aug, 2011 09:26 |
|
Hermione626
Elev |
Det var såhäär || nära att jag skulle se på HPDH Del 2 på FRANSKAAAAAA AAAAHH!!!!! (min mamma ville det
![]() It's all Sting's fault
17 aug, 2011 12:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hermione626: Det var såhäär || nära att jag skulle se på HPDH Del 2 på FRANSKAAAAAA AAAAHH!!!!! (min mamma ville det Franska? :O Kan du typ det flytande eller...? 17 aug, 2011 14:54 |
|
Hermione626
Elev |
Skrivet av Borttagen: Nope men min mamma och min brosa kan det så det var derför JAG int ville se den! Tänk att harry pratar FRANSKA!! Gaaahh!!Skrivet av Hermione626: Det var såhäär || nära att jag skulle se på HPDH Del 2 på FRANSKAAAAAA AAAAHH!!!!! (min mamma ville det Franska? :O Kan du typ det flytande eller...? ![]() It's all Sting's fault
17 aug, 2011 15:09 |
|
Borttagen
|
BLÄÄÄ XD
17 aug, 2011 15:12 |
|
Hermione626
Elev |
17 aug, 2011 15:19 |
|
Penelope
Elev |
De ska vara på engelska!
17 aug, 2011 15:31 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen