Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Kyss mej Harry! [SV] PG-13

Forum > Fanfiction > Kyss mej Harry! [SV] PG-13

1 2 3 ... 8 9 10 ... 65 66 67
Användare Inlägg
moii
Elev

Avatar


Mer!!!

~Min tumblr~ Klicka HÄÄR för att se min och min kompis HP-parodi!

4 aug, 2011 00:15

Borttagen

Avatar


MEEER

4 aug, 2011 00:52

JuliaE
Elev

Avatar


Här kommer lite mer

Kapitel 10

--------------------------
Kvicken var nästan i min hand men om jag sträckte mig lite till skulle jag falla, men jag tog risken.

Jag vaknade upp och hörde röster och såg oroliga blickar, mitt huvud värkte och allt var suddigt.
-Kate! Kate! Hur mår du!? Det var Draco jag kunde inte svara men jag öppnade i alla fall ögonen.
-Hon vaknar! Sa en liten svag röst , det var en utav tjejerna som ville bli sökare.
-Kate snälla säg nåt! Draco kollade på mig med bekymrad blick och alla andra med.
-J-jag h-har Kvicken.... Stammade jag fram och Draco log mot mig.
Jag satte mig upp och alla kollade på mig, jag kände hur rodnaden steg upp mot kinderna.
-Wow, du var då en tuff tjej du! Riskerade allt för att fånga Kvicken! Bra gjort!! Det var Steve som hade tagit sig fram till henne.
-Men hur mår du? Kan du fortsätta? Steve log lite lätt mot mig medans jag nickade självsäkert.
-Okej! Då kör vi nästa omgång! Ta kvicken!!! Skrek han ut, jag flög upp på kvasten och spanade efter den.
Efter ca. en kvart så hade vi kört hela 4 omgångar. Det var sista omgången och den stod mellan oss fyra nu alla hade ett poäng var, så allt hängde på den här omgången.
-Nu du Kate! Glöm att du kommer ta den här kvicken! Draco kom med ett leende på läpparna och blinkade åt mig.
-Glöm det! Jag vinner! Jag skrattade och Draco också, Steve släppte upp kvicken och då var vi alla i på väg upp i luften.
Kvicken var borta och jag såg den ingenstans.

Plötsligt började den lilla flickan jaga nånting och Draco var också efter den.
Snart anslöt jag mig och den andra pojken.
Jag drog i från dom andra och var så nära att ta den då.........

--------------------------------
Mer^^?

Och tycker bilder här under är bara för söt ;3
den VVV...HÄR...VVV

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi49.tinypic.com%2Fdqrhw4.jpg https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi50.tinypic.com%2Fopy5go.jpg (C) Läs gärna min FF! En fjärdedels vilie [SV]

4 aug, 2011 23:49

Borttagen

Avatar


meeeeeer! nununu!
jag äälskar den!

4 aug, 2011 23:52

EmilySwann
Elev

Avatar


meer ;D

MoonChiild, JuliaE & mine är AWESOME! :D ?

5 aug, 2011 00:01

Ebbad
Elev

Avatar


mer

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fskadadtjej.blogg.se%2Fimages%2F2011%2Fhahhad_159279218.gif

5 aug, 2011 08:23

mine
Elev

Avatar


Meeer

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fencrypted-tbn3.gstatic.com%2Fimages%3Fq%3Dtbn%3AANd9GcRjX_e9e1VTeVKB9YLQrGfiikIPU02ldpxS702nQmHkC-Yg4BHy1w

5 aug, 2011 10:48

Bombarda
Elev

Avatar


meer!;D

Kärlek till alla!

5 aug, 2011 10:53

Lily Evans
Elev

Avatar


Mer =D

‎"A true friend is someone who says nice things behind your back."

5 aug, 2011 12:12

Borttagen

Avatar


Mer!

5 aug, 2011 12:29

1 2 3 ... 8 9 10 ... 65 66 67

Forum > Fanfiction > Kyss mej Harry! [SV] PG-13

Du får inte svara på den här tråden.