Efter Harry Potters död [Sv]
Forum > Fanfiction > Efter Harry Potters död [Sv]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mine
Elev |
2 aug, 2011 23:20 |
|
Borttagen
|
Kapitel 24
Draco mötte sin mors blickkort innan han möte voldermorts blick, och striden bröt ut. Mbler flög hit och dit, en miss i kastningen gjorde att knivar och gafflar kom utskjutande ur lådor, Draco kasta besvärjelser åt alla håll för att skydda sig, och attackera dom andra förutom sin mor. Han kollade snabbt mot Ron som han tyckte skötte sig riktigt bra i striden, Drco han precis undan från döds förbanelsen och kastade den mot den som hade kastat den, han såg att det var hans moster Belltrix som nu sjönk ner död. Draco viste inte om han skulle känna glädje eller sorg, men han viste att han nu klarade av förbanelsen och skulle döda voldermort så fort han fick en möjlighet. Men det var svårt dom var 10 mer än Draco och Ron, Draco önskade att det kunde vara fler som kom som kunde hjälpa dom i striden men det var ingen som viste att striden på gick. - Draco se upp. Skrek Ron och kaste en förbannelse över någon som just skulle kast någon formell över Draco. - Snyggt jobbat Ron. Sa han och fortsatte kämpa, och vad han önskade att han bara kunde komma åt Voldermort. Striden på gick i många timmar, och det var nu bara 4 kvar som inte hade blivit dödade, Ron hade inte dödat dom, han var inte självsäker nog men Draco hade gjort det. Draco försökte se en lucka så att kunde omma åt och för att döda Voldermort. Draco såg sin möjlighet tillslut, han samlade sig och skrek - AVADA KEDAVRA. Allt tycktes stanna upp, och Draco hade av kraften flugit in i väggen och låg medvetslös på golvet, Ron ville springa dit men höll koll på dödsätarna som tycktesha sänkt sina trollstavar som om dom gett upp allt. Ron såg Dracos mamma gå fram till Voldermort, och såg sedan upp på dom andra. - Han är död, mörkrets herre är död. Ron sjönk ner längs med väggen, och kände en våg av lättnad komma i mot honom, han såg även dom få dödsätare som var kvar hurra men han hade ingen direkt anning om varför. Draco klarade sig oskadd när han väl vaknade så var han lite förrvirad över vad som hade hänt. - Du gjorde det Draco, du dödade verkligen voldermort. Sa Ron som stt vid hans sida på sängen som Draco hade blivit flyttad till. - Vi lyckades tillslut eller hur. Sa Draco och log sitt leende - Ja vi gjorde det verkligen. Nästa morgon stod Ron ute på gården, han höll ett hårt tag om Harrys kropp, han skulle nu få transferera sig hem igen. - Lycka till Ron så ses vi. - Lycka till du med Draco. Sa Ron och log, innan han transfererade sig. När Ron landade utanför sitt hem, kunde han inte känna sig annat än lyckligare, han hade inte vart hemma på evigheter. Han såg någon kolla ut genom ett fönster och sedan hörde han det välbekanta skriket från sin mor som kom sprigande med resten av hans syskon och sin pappa. - Jag är så stolt över dig min son. Sa Mrs Weasley när dom senare satt i köket och Ron hde berättat allt, han kollade mot Harrys kropp som låg på soffan i vardags rummet. - Vi ska ge honom en fin begravning. Sa hans mamma oh kramade om honom yterligare en gång. Ja nu hade Harry fått frid och resten av trollkarlsvärlden låg i fred med varandra. Mörkrets herre var tillslut död. THE END 3 aug, 2011 14:47 |
|
mine
Elev |
:O
Nemen nu är den ju slut '-' Jaag som vill att det skulle vara en låååååång historia...jaja slutetgottalltinggott :] ____________________________________________ ♥ saker man inte trodde fanns :] 3 aug, 2011 15:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mine: :O Nemen nu är den ju slut '-' Jaag som vill att det skulle vara en låååååång historia...jaja slutetgottalltinggott :] ____________________________________________ ♥ saker man inte trodde fanns :] Ledsen men hade inga mer idér så den fick ta slut 3 aug, 2011 17:46 |
|
Borttagen
|
Oj vad snabbt det gick xD
3 aug, 2011 17:52 |
|
mine
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av mine: :O Nemen nu är den ju slut '-' Jaag som vill att det skulle vara en låååååång historia...jaja slutetgottalltinggott :] ____________________________________________ ♥ saker man inte trodde fanns :] Ledsen men hade inga mer idér så den fick ta slut Meeen...Du kunde ju ha frågat om idéer vi kunde ju ha hjälpt dig...eller iaf jag :] __________________________________________ ♥ saker man inte trodde fanns :] 3 aug, 2011 18:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mine: Skrivet av Borttagen: Skrivet av mine: :O Nemen nu är den ju slut '-' Jaag som vill att det skulle vara en låååååång historia...jaja slutetgottalltinggott :] ____________________________________________ ♥ saker man inte trodde fanns :] Ledsen men hade inga mer idér så den fick ta slut Meeen...Du kunde ju ha frågat om idéer vi kunde ju ha hjälpt dig...eller iaf jag :] __________________________________________ ♥ saker man inte trodde fanns :] Om ni komme4r på nått kan jag kanske göra en uppföljare 4 aug, 2011 10:05 |
|
mine
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av mine: Skrivet av Borttagen: Skrivet av mine: :O Nemen nu är den ju slut '-' Jaag som vill att det skulle vara en låååååång historia...jaja slutetgottalltinggott :] ____________________________________________ ♥ saker man inte trodde fanns :] Ledsen men hade inga mer idér så den fick ta slut Meeen...Du kunde ju ha frågat om idéer vi kunde ju ha hjälpt dig...eller iaf jag :] __________________________________________ ♥ saker man inte trodde fanns :] Om ni komme4r på nått kan jag kanske göra en uppföljare jahapp men då får man fundera en lååång stund på några idéer då :] 4 aug, 2011 20:01 |
|
Borttagen
|
Dåligt att den tog slut...
5 aug, 2011 15:20 |
|
Borttagen
|
Hr en evetuell idé som är uppföljare som jag försöker komma på
5 aug, 2011 17:16 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen