Neville Longbottoms första år på Hogwarts
Forum > Fanfiction > Neville Longbottoms första år på Hogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
H.Diggory.Grävling
Elev |
Den är jätte bra, kul att det är ur nevilles perspektiv. Man får en inblick av hur han tänker och har det hemma.
<3 HP, LOTR, HOBBIT, 1D, GLEE, LES MIS ! <3
17 maj, 2013 07:30 |
|
Borttagen
|
Herre gud, hur hittade du den här fanfictionen H.Diggory.Grävling? :s
17 maj, 2013 13:27 |
|
H.Diggory.Grävling
Elev |
Sökte bara på harry potter forum som har med neville att göra.
<3 HP, LOTR, HOBBIT, 1D, GLEE, LES MIS ! <3
18 maj, 2013 08:22
Detta inlägg ändrades senast 2013-05-19 kl. 09:45
|
|
Gellert Luna Dumbledore
Elev |
Superbra ff, skriv mer!
*bevakar* 18 maj, 2013 17:58 |
|
Borttagen
|
Haha, okej! Tyvärr, jag kommer inte kunna skriva mer i den här, eftersom att jag inte har så mycket intresse för Harry Potter kvar, och har mycket annat att göra under min fritid. Dessutom var det två år sedan jag planerade att skriva den, hehe.. Tack så mycket, men förlåt. :| 20 maj, 2013 12:02 |
|
Gosseflikka
Elev |
Jättebra! Du skriver otroligt bra!
synd att du slutar skriv dock! We are the HARRY POTTER generation!!! <3 20 maj, 2013 17:42 |
|
Borttagen
|
Tack.. c: 21 maj, 2013 07:55 |
|
H.Diggory.Grävling
Elev |
Åh! Vad synd att du slutar skriva här
<3 HP, LOTR, HOBBIT, 1D, GLEE, LES MIS ! <3
5 dec, 2013 14:54
Detta inlägg ändrades senast 2013-12- 5 kl. 16:36
|
|
Borttagen
|
H.Diggory.Grävling tack, heheh. c: Neville var min favorit karaktär i Harry Potter serierna, haha. c:
5 dec, 2013 16:29 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen