Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Neville Longbottoms första år på Hogwarts

Forum > Fanfiction > Neville Longbottoms första år på Hogwarts

1 2 3 ... 7 8 9
Användare Inlägg
H.Diggory.Grävling
Elev

Avatar


Den är jätte bra, kul att det är ur nevilles perspektiv. Man får en inblick av hur han tänker och har det hemma.

<3 HP, LOTR, HOBBIT, 1D, GLEE, LES MIS ! <3 https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimg41.glitterfy.com%2F14003%2Fglitterfy4015704T522B81.gif

17 maj, 2013 07:30

Borttagen

Avatar

+1


Herre gud, hur hittade du den här fanfictionen H.Diggory.Grävling? :s

17 maj, 2013 13:27

H.Diggory.Grävling
Elev

Avatar


Sökte bara på harry potter forum som har med neville att göra.

<3 HP, LOTR, HOBBIT, 1D, GLEE, LES MIS ! <3 https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimg41.glitterfy.com%2F14003%2Fglitterfy4015704T522B81.gif

18 maj, 2013 08:22

Detta inlägg ändrades senast 2013-05-19 kl. 09:45
Antal ändringar: 1

Gellert Luna Dumbledore
Elev

Avatar


Superbra ff, skriv mer!

*bevakar*

18 maj, 2013 17:58

Borttagen

Avatar

+1


Skrivet av H.Diggory.Grävling:
Sökte bara på harry potter forum som har med neville att göra.

Haha, okej!
Skrivet av Gellert Luna Dumbledore:
Superbra ff, skriv mer!

*bevakar*

Tyvärr, jag kommer inte kunna skriva mer i den här, eftersom att jag inte har så mycket intresse för Harry Potter kvar, och har mycket annat att göra under min fritid. Dessutom var det två år sedan jag planerade att skriva den, hehe.. Tack så mycket, men förlåt. :|

20 maj, 2013 12:02

Gosseflikka
Elev

Avatar

+1


Jättebra! Du skriver otroligt bra!
synd att du slutar skriv dock!

We are the HARRY POTTER generation!!! <3

20 maj, 2013 17:42

Borttagen

Avatar


Skrivet av Gosseflikka:
Jättebra! Du skriver otroligt bra!
synd att du slutar skriv dock!

Tack.. c:

21 maj, 2013 07:55

H.Diggory.Grävling
Elev

Avatar


Åh! Vad synd att du slutar skriva här men det var väldigt kul att du fick idén att skriva den.

<3 HP, LOTR, HOBBIT, 1D, GLEE, LES MIS ! <3 https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimg41.glitterfy.com%2F14003%2Fglitterfy4015704T522B81.gif

5 dec, 2013 14:54

Detta inlägg ändrades senast 2013-12- 5 kl. 16:36
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


H.Diggory.Grävling tack, heheh. c: Neville var min favorit karaktär i Harry Potter serierna, haha. c:

5 dec, 2013 16:29

1 2 3 ... 7 8 9

Forum > Fanfiction > Neville Longbottoms första år på Hogwarts

Du får inte svara på den här tråden.