Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Draco<3 Hermione?? [SV]

Forum > Fanfiction > Draco<3 Hermione?? [SV]

1 2 3 ... 8 9 10 ... 320 321 322
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Mer.

14 jul, 2011 15:50

Borttagen

Avatar


Åhhh så himla bra!!!!

14 jul, 2011 16:16

mine
Elev

Avatar


Du måste bara skriva meeeer! Den är jättebra

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fencrypted-tbn3.gstatic.com%2Fimages%3Fq%3Dtbn%3AANd9GcRjX_e9e1VTeVKB9YLQrGfiikIPU02ldpxS702nQmHkC-Yg4BHy1w

14 jul, 2011 16:18

Lily Evans
Elev

Avatar


Mer =)

‎"A true friend is someone who says nice things behind your back."

14 jul, 2011 17:15

Borttagen

Avatar


- Shyy du väcker henne! Draco och Blaise snackade om något som hade gjort Blaise arg.
- Men fattar du inte? Jag hörde Potter och Weasley snacka skit om henne i Stora Salen igen.
Jag hörde Draco sucka.
- Jag vet. Hon är inte värd att gå i deras elevhem! Han drog handen genom mitt hår.
- Draco, du älskar verkligen henne va?
- Ja Blaise det gör jag.
- Jag gillar också en flicka i Gryffindor.
Jag hörde Draco fnittra.
- Jasså vem då?
Jag lovar att Blaise rodnade.
- Ginny Weasley!
Då öppnade jag ögonen.
- Jag kan fixa en dejt!
Både Blaise och Draco ryckte till.
- Åh var du vaken? Draco lutade sig fram och kystse mig.
- Ja! Men nu ska jag hämta Ginny! Möt mig vid sjön om 10 minuter! Båda två! Lovar ni?
Både Draco och Blaise lovade och följde mig upp till entrehallen.
Där rusade jag upp för trapporna till Gryffindors sällskapsrum.
- Ginny kom!
Ginny reste sig upp och rusade fram till mig.
- Åh Mione jag hörde vad som hade hänt. Hon kramade mig hårt.
- Ja! Dejtar du någon just nu?
Ginny skakade på huvudet och suckade.
- Bra kom!
Hon skrattade och gick efter mig.
- Vart ska vi? Undrade hon nyfiket.
- Det får du se!
Vi gick ut ur slottet och ner till sjön där Blaise och Draco väntade på oss.
- Hej Draco! Jag kysste han.
- Blaise! Sa jag och nickade mot Ginny.
Blaise log snett och gick fram till Ginny som såg förvånad ut.
- Ginny?
- Ja Blaise? Sa hon nervöst.
- Jag gillar dig. Blaise rodnade. Ja ni läste rätt. Han rodnade.
Ginny såg chockad ut men log sedan.
- Jag gillar dig med! Sen vände hon sig till mig.
- Men lurar du mig Mione dödar jag dig!"
Jag skrattade.
- Jag lovar. Jag lurar dig inte!!

Mera??

14 jul, 2011 17:58

mine
Elev

Avatar


Jaaaa!!! Meeeeeer

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fencrypted-tbn3.gstatic.com%2Fimages%3Fq%3Dtbn%3AANd9GcRjX_e9e1VTeVKB9YLQrGfiikIPU02ldpxS702nQmHkC-Yg4BHy1w

14 jul, 2011 18:00

Borttagen

Avatar


Mer!!!!

14 jul, 2011 18:05

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Mer!!!!

14 jul, 2011 18:17

Mikay
Elev

Avatar


Meeeeer!!!

14 jul, 2011 18:19

:WP:
Elev

Avatar


meeera!

14 jul, 2011 18:22

1 2 3 ... 8 9 10 ... 320 321 322

Forum > Fanfiction > Draco<3 Hermione?? [SV]

Du får inte svara på den här tråden.