Barnprogram ^^
Forum > Off Topic > Barnprogram ^^
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
klart jag gjorde! Jag måste ladda ner en massa serier nu, åh gud! Jag önskar jag hade en egen dator så jag inte tog död på den här med virus eller nåt liknande..
5 jul, 2011 00:00 |
|
Knizzlare
Elev |
Jag kan inte ladda ned en massa serier Dx Pokémon säsong 1 tog upp all min resterande plats på hårddisken typ :s
![]()
5 jul, 2011 00:02 |
|
Borttagen
|
haha, jag raderar alltid allt efter varje avsnitt jag sett. dock ångrar jag mig sen, men det är smällar man får ta
5 jul, 2011 00:03 |
|
Knizzlare
Elev |
5 jul, 2011 00:11 |
|
Borttagen
|
Jag brukade också titta på typ Piggly Winks äventyr btw!
5 jul, 2011 00:13 |
|
Knizzlare
Elev |
5 jul, 2011 00:19 |
|
Borttagen
|
Hur bra som helst, plus att dom är grymt söta!
5 jul, 2011 00:20 |
|
Knizzlare
Elev |
5 jul, 2011 00:21 |
|
Borttagen
|
förresten , blue water high finns på svt!
5 jul, 2011 00:23 |
|
Knizzlare
Elev |
5 jul, 2011 00:24 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen