Hur gammal var du när du såg Harry ...
Forum > Harry Potter > Hur gammal var du när du såg Harry ...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
expelliarmus
Elev |
11 sep, 2011 21:23 |
|
Saqura
Elev |
Skrivet av expelliarmus: Wow, 7 år och kunde läsa sådan text? Inte dåligt, dude.^ Svensk text ju! Var kick-ass-awesome på att läsa! :-)
Harry Potters död.
11 sep, 2011 21:25 |
|
Borttagen
|
Vad små alla var haha. Jag var 9 år, såg den på engelska på bio och min mamma var med och min dåvarande bästa vän haha.
11 sep, 2011 21:26 |
|
Saqura
Elev |
Skrivet av Borttagen: Alla förutom jag...Vad små alla var haha. Jag var 9 år, såg den på engelska på bio och min mamma var med och min dåvarande bästa vän haha.
Harry Potters död.
11 sep, 2011 21:27 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av Saqura: Skrivet av expelliarmus: Wow, 7 år och kunde läsa sådan text? Inte dåligt, dude. ^ Svensk text ju! Var kick-ass-awesome på att läsa! :-) Fattar inte själv att jag klarade av det. Men jag var en bokmal redan då. Har alltid läst otroligt fort och jag gör det fortfarande. Vet inte vart det kommer ifrån!
11 sep, 2011 21:27 |
|
Saqura
Elev |
Skrivet av expelliarmus: Samma här... Kommer dock inte ihåg om jag kunde läsa sådana texter när jag var sju.... Hm, frågar mamma right now! Brb.Skrivet av Saqura: Skrivet av expelliarmus: Wow, 7 år och kunde läsa sådan text? Inte dåligt, dude. ^ Svensk text ju! Var kick-ass-awesome på att läsa! :-) Fattar inte själv att jag klarade av det. Men jag var en bokmal redan då. Har alltid läst otroligt fort och jag gör det fortfarande. Vet inte vart det kommer ifrån! Edit: Mamma: Oj... Jag vet inte. Jag tror inte det. Fråga pappa. Hurså? Jag: Inget speciellt... Pappa: Ja... Nej... Nej... Ja. 7 sa du? Nej, jag tror faktiskt inte det. Men du kunde läsa. Hurså? Jag: Okej, INGET SPECIELLT. En grej bara.
Harry Potters död.
11 sep, 2011 21:28
Detta inlägg ändrades senast 2011-09-11 kl. 21:32
|
|
cannedcorn
Elev |
11 sep, 2011 21:28
Detta inlägg ändrades senast 2011-09-11 kl. 21:29
|
|
Borttagen
|
Sju, såg den ensam på engelska så jag avr tvungemnatt lsäa sjlv. Var typ stolt efteråt xD
11 sep, 2011 21:29 |
|
Luna 1
Elev |
11 sep, 2011 21:29 |
|
Borttagen
|
^Helt förvånad att du ens fick lov att se den vid fem års ålder.
11 sep, 2011 21:38 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen