Allergier
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
sofieperverto
Elev |
Jag har en konstig allergi jag, starka färgämnen. Får utslag som kliar sjukt mycket om jag äter godisar som är starkt röda/gröna/gula osv och typ köpe sylt.. haha en konstig allergi är det!
- HP4L gänget - 7 okt, 2011 17:41 |
|
scarhead
Lärare |
jag är laktosintoleran, dock bara att jag kan inte dricka vanlig mjölk, utan dricker laktosmjölk, men jag tål produkter med mjölk i
har undrat om jag är pollenallergiker länge, hade en förkylning som varade i en vecka minst i blomningstiden. 7 okt, 2011 18:12 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen