Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Allergier

Forum > Off Topic > Allergier

1 2 3 ... 7 8 9
Användare Inlägg
sofieperverto
Elev

Avatar


Jag har en konstig allergi jag, starka färgämnen. Får utslag som kliar sjukt mycket om jag äter godisar som är starkt röda/gröna/gula osv och typ köpe sylt.. haha en konstig allergi är det!

- HP4L gänget -

7 okt, 2011 17:41

scarhead
Lärare

Avatar


jag är laktosintoleran, dock bara att jag kan inte dricka vanlig mjölk, utan dricker laktosmjölk, men jag tål produkter med mjölk i
har undrat om jag är pollenallergiker länge, hade en förkylning som varade i en vecka minst i blomningstiden.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F40c17f6816983b30d1473aae77b7847a%2F2b6d82df06007584-60%2Fs500x750%2F6ff482cacffceb3c54556b1b4800f3551baef5ff.gifv

7 okt, 2011 18:12

1 2 3 ... 7 8 9

Forum > Off Topic > Allergier

Du får inte svara på den här tråden.