The path of a Ninja
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> The path of a Ninja
|
Borttagen
|
"Okej så um det jag lagade var Nudllar med köttbitar och ägg" sa Naoki och log lite grann
6 dec, 2015 19:03
|
|
Borttagen
|
" Låter gott " sa Gin och log stolt över sin bror hon rufsade till hans hår han var ju så duktig men behövde ändå ett par vuxna bevakande ögon.
6 dec, 2015 21:20
|
|
Borttagen
|
" Juste jag kan börja ninja skolan om jag vill. Jag menar man börjar ju i min ålder med att plugga på ninja skolan trotts allt " sa Naoki och log lite grann
6 dec, 2015 21:24
|
|
Borttagen
|
" Ja du får börja tog precis slutprovet igår och träffade min nya grupp idag " sa Gin och log hon ville att hennes bror skulle bli ninja men det får han bestämma. Hon såg sen oroligt på klockan deras föräldrar bör komma hem från deras uppdrag snart.
6 dec, 2015 21:26
|
|
Borttagen
|
Naoki hällde upp mat i en skål och började att äta lite grann.
"Jag ska bli den bästa ninjan i byn när jag blir äldre" sa Naoki och log lite
6 dec, 2015 21:29
|
|
Borttagen
|
Gin hällde upp mat i en skål och började smått äta
" Även om de andra inte säkert kommer tycka att du är bra så är du en bra ninja för dig själv inte för nån annan " sa Gin.
6 dec, 2015 21:32
|
|
Borttagen
|
" Men jag gör inte det här för mig själv hellt och hållet" sa Naoki och fortsatte att äta lite av sin mat.
Naoki så mot sin syster.
"Så vilka är med i dit nya team?" frågade Naoki
6 dec, 2015 21:38
|
|
Borttagen
|
" Det är inuzuka Makoto och en Hyuga vi inte vet namnet på " sa Gin och log och åt ännu en tugga.
6 dec, 2015 21:40
|
|
Borttagen
|
" Så ditt team kommer vara bra på att hitta fiender alltså" sa Naoki
6 dec, 2015 21:41
|
|
Borttagen
|
" Jag antar det " sa Gin och log och började tänka på uppdraget de skulle få imorgon och började bli nervös.
6 dec, 2015 21:43
|
Du får inte svara på den här tråden.