[PRS] luna_rav och Kaninis
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> [PRS] luna_rav och Kaninis
|
Borttagen
|
Isabella kröp längre in i klassrummet, om de skulle stå upp skulle personen bekom dörren se dem.
Kim kyste henne på kinden.
"Vi kommer inte dö..." sa han lugnande och hjälpte henne längre bak i klassrummet.
17 nov, 2015 10:32
|
|
Borttagen
|
Alex kröp efter isabella.
Lexi gick med Kim och försökte att inte gråta.
17 nov, 2015 10:36
|
|
Borttagen
|
Isabella lutade ryggen mot väggen och andades ut lite. Hon skulle ärligt talat snart få en panikattack.
Kim höll om henne och satte sig ner.
17 nov, 2015 10:39
|
|
Borttagen
|
" lugn" sa Alex och höll om henne.
Lexi kröp ihop i kims famn.
17 nov, 2015 10:54
|
|
Borttagen
|
Isabella gömde sitt ansikte hos Alex och kramade om honom. Hon hörde snabba steg i korridoren som försökte öppna alla dörrar.
Kim kramade lugnande om Lexi.
"Det kommer bli bra.." mumlade han.
17 nov, 2015 11:00
|
|
Borttagen
|
Alex höll om henne direkt.
" vi kommer klara oss" sa han.
Lexi kröp ihop som en boll hos Kim och gömde huvudet hos hans bröstkorg.
17 nov, 2015 11:04
|
|
Borttagen
|
Isa nickade lite.
"Tror du?" frågade hon och tittade upp på honom.
Kim log lite mot Lexi.
"Det kommer gå bra.." sa han.
17 nov, 2015 11:07
|
|
Borttagen
|
" ja det tror jag" sa Alex och log till.
Lexi snyftade mot kims bröstkorg.
17 nov, 2015 16:10
|
|
Borttagen
|
Isabella log mot honom medan hon hörde hur tyst det var i korridorerna, förutom stegen. Hon kunde också höra poliser på skolgården.
"Sschh..." sa Kim lugnande och kramade om Lexi lite hårdare.
17 nov, 2015 16:40
|
|
Borttagen
|
Alex satt med armarna om Isabella.
Lexi slutar gråta och satt tyst hos Kim.
17 nov, 2015 19:21
|
Du får inte svara på den här tråden.