Umgås med en karaktär för en dag
Forum > Harry Potter > Umgås med en karaktär för en dag
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Mandy Diamond
Elev |
Skrivet av Dante: Skrivet av Mandy Diamond: Bara du inte visar det mot henne så att hon blir sur Haha, nä precis! Lite risky, men man får väl försöka vara alldeles lagom, haha. För övrigt skulle det nog också vara trevligt att snacka några ord med Dumbledore. Känns som han borde ha en del intressanta historier att berätta. Det har han säkert. Sen kanske man kan bjuda med honom och spela bowling. 8-D
[url=http://neato.blogg.se/?tmp=
4 jul, 2011 15:51 |
|
Dobby, a free elf
Elev |
Antingen Luna eller Fred och George.
Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 4 jul, 2011 15:53 |
|
mirth
Elev |
James! Eller Sirius, är helt marodörbesatt hehe
Now it seems those yester dreams Were just a cruel And foolish game we used to play Yester-me yester-you yesterday 4 jul, 2011 15:56 |
|
Borttagen
|
Luna, helt klart!
4 jul, 2011 15:57 |
|
leumas vän
Elev |
4 jul, 2011 19:32 |
|
Lynsia
Elev |
Luna, hela Weasley familjen eller om jag fick gå runt på Howgarts slottet under en dag med alla elever och leta efter hemliga gångar och väggar som lossas vara dörrar x)
4 jul, 2011 20:06 |
|
Savi
Elev |
4 jul, 2011 22:38 |
|
Borttagen
|
Draco, vet inte varför dock.. Är lite lockad av honom, han är som så mystisk, men ändå visar han sig så sårbar. Skulle lätt vilja vara med honom bara för en dag och försöka förstå vad som händer i hans huvud!
4 jul, 2011 22:44 |
|
JessicaMalfoy
Elev |
Draco för han är ju bara föör hoot
Fred&George Weasley in my <3 I LOVE TOM FELTON 4 jul, 2011 22:49 |
|
Borttagen
|
George Weasley. owo
4 jul, 2011 22:50 |
Du får inte svara på den här tråden.




<- Behövs ens en motivering?

Mugglarportalen