Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

the new school Dimond high

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > the new school Dimond high

1 2 3 ... 8 9 10 ... 152 153 154
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Isac som hade vari vaken hela natten låg i sängen och såg upp i taket. Han sneglade mot Theodore
" Morgon " sa Isac.

9 nov, 2015 15:32

Borttagen

Avatar


"Hm morgon...säg vart gick du iväg någonstans i går kväll?" frågade Theodore lite nyfiket.

9 nov, 2015 15:33

Borttagen

Avatar


" Um ja du " sa Isac och funderade på vad han skulle säga
" Jag gick och snackade med min kusin " sa Isac vilket var ju sanning.

9 nov, 2015 15:36

Borttagen

Avatar


"åh ...så vad pratade ni om?" frågade Theodore lite nyfiket.

9 nov, 2015 15:37

Borttagen

Avatar


" Ja lite privata saker bara " sa Isac som inte kunde ljuga så bra om han skulle behöva ljuga. Han hade den förmågan att storle då han ljög eller ha nervösa ögon.

9 nov, 2015 15:38

Borttagen

Avatar


Theodore såg lite osäkert på Isac.
"okej..." sa Theodore som förstod att Isac inte berättade något för honom.

9 nov, 2015 15:40

Borttagen

Avatar


Bra att jag inte försöker ljuga tänkte Isac och började prova skoluniformen
" Hm för liten kofta " muttrade Isac sort.

9 nov, 2015 15:42

Borttagen

Avatar


Theodore klädde på sig sin skoluniform då det var en regel att bära dem under skoldagarna.

9 nov, 2015 15:46

Borttagen

Avatar


" Nån aning vad man gör om skortan är för liten? " frågade Isac och såg på Theodore.

9 nov, 2015 15:47

Borttagen

Avatar


"Du får helt enkelt fråga en lärare då jag har inte den blekaste aning" sa Theodore och suckade lite grann.

9 nov, 2015 15:49

1 2 3 ... 8 9 10 ... 152 153 154

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > the new school Dimond high

Du får inte svara på den här tråden.