the new school Dimond high
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> the new school Dimond high
|
Borttagen
|
Isac som hade vari vaken hela natten låg i sängen och såg upp i taket. Han sneglade mot Theodore
" Morgon " sa Isac.
9 nov, 2015 15:32
|
|
Borttagen
|
"Hm morgon...säg vart gick du iväg någonstans i går kväll?" frågade Theodore lite nyfiket.
9 nov, 2015 15:33
|
|
Borttagen
|
" Um ja du " sa Isac och funderade på vad han skulle säga
" Jag gick och snackade med min kusin " sa Isac vilket var ju sanning.
9 nov, 2015 15:36
|
|
Borttagen
|
"åh ...så vad pratade ni om?" frågade Theodore lite nyfiket.
9 nov, 2015 15:37
|
|
Borttagen
|
" Ja lite privata saker bara " sa Isac som inte kunde ljuga så bra om han skulle behöva ljuga. Han hade den förmågan att storle då han ljög eller ha nervösa ögon.
9 nov, 2015 15:38
|
|
Borttagen
|
Theodore såg lite osäkert på Isac.
"okej..." sa Theodore som förstod att Isac inte berättade något för honom.
9 nov, 2015 15:40
|
|
Borttagen
|
Bra att jag inte försöker ljuga tänkte Isac och började prova skoluniformen
" Hm för liten kofta " muttrade Isac sort.
9 nov, 2015 15:42
|
|
Borttagen
|
Theodore klädde på sig sin skoluniform då det var en regel att bära dem under skoldagarna.
9 nov, 2015 15:46
|
|
Borttagen
|
" Nån aning vad man gör om skortan är för liten? " frågade Isac och såg på Theodore.
9 nov, 2015 15:47
|
|
Borttagen
|
"Du får helt enkelt fråga en lärare då jag har inte den blekaste aning" sa Theodore och suckade lite grann.
9 nov, 2015 15:49
|
Du får inte svara på den här tråden.