Marina Granger vs Piggelino(Privat)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Marina Granger vs Piggelino(Privat)
|
Borttagen
|
- Dig. sa han och såg på Rebecka.
Det högg till i bröstret. Men jag hade lovat att acceptera det. Och när jag såg leendet på Rebeckas läppar kunde jag inte göra annat än att var glad för hennes skull.
- Jag ska lämmna er ifred! Log jag och gick ut
20 okt, 2015 15:47
|
|
Borttagen
|
Jag kunde inte fatta det! Och Vendela hade accepterat det. Hon var verkligen världens bästa vän! Jag älskar henne. Men jag kommer inte välja Alex före henne.
20 okt, 2015 15:49
|
|
Borttagen
|
Jag kände mig glad trots att jag förlorat Alex. Jag hade kvar världens bästa vän och hon var glad! Jag gick upp till sällskapsrummet igen.
20 okt, 2015 16:17
|
|
Borttagen
|
Jag drog ner Alex mot sängen och kysste honom mjukt. Jag log med hela ansiktet och mina ögon glittrade.
20 okt, 2015 16:24
|
|
Borttagen
|
Jag gick och la mig i sängen trots att klockan inte var så mycket. Kärleksdramat hade löst sig!
20 okt, 2015 16:34
|
Du får inte svara på den här tråden.