Hej någon som vill rolla
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Hej någon som vill rolla
|
Borttagen
|
8 okt, 2015 19:21
|
|
Borttagen
|
Simon höjde på ögonbrynen
"Alexia?"
8 okt, 2015 19:22
|
|
Borttagen
|
" Vad" sa Alexia och kollade på sin bror.
8 okt, 2015 19:23
|
|
Borttagen
|
"Varför frågade du egentligen det?" Simon kollade mistänksamt på henne
8 okt, 2015 19:26
|
|
Borttagen
|
" Det finns vissa som sover helt nakna" sa Alexia.
8 okt, 2015 19:27
|
|
Borttagen
|
"Och?" frågade Simon och kollade frågande på Alexia
8 okt, 2015 19:30
|
|
Borttagen
|
" Du kanske var en av dom" sa Alexia och flinade till.
8 okt, 2015 19:31
|
|
Borttagen
|
Simon skrattade
"Nejdå! Så länge det inte är nödvändigt sover jag inte naken!"
8 okt, 2015 19:34
|
|
Borttagen
|
" Och när är det nödvändigt att sova naken då?" frågade Alexia med ett flin och satt sig på sin bror.
8 okt, 2015 19:35
|
|
Borttagen
|
"Nu kanske?" flinade Simon
8 okt, 2015 19:50
|
Du får inte svara på den här tråden.