Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

You never fight alone

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > You never fight alone

1 2 3 ... 8 9 10 ... 36 37 38
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


" Varför gillar du bågskytte så mycket ? " Frågade Zelda
" För att det är roligt och att jag får ett vapen att försvara mig med " sa Ian som hade känt sig försvarslös innan han fick sin pilbåge.
" Hm sant du är lycklig du inga krafter som kan bråka med dig ingen som kommer vilja jaga dig " sa Zelda.
" Även om jag inte har krafter så har jag mina fiender " sa Ian och såg på Zelda. För att man inte har krafter så betyder det inte att man automatiskt är utan fiende.

22 sep, 2015 08:01

Borttagen

Avatar


I det västra distriktet satt Natalya ner på en bänk & suckade.
Hon önskade att hon kunde se världen som den verkligen såg ut. Hon skakade lite på huvudet när hon hörde Inez.
"Det är ganska lugnt här eller hur?" sa Natalya lite lågt.
"Ja det är det. Lugnare än hemma" sa Inez & suckade lite grann. Inez satte sig ner bredvid Natalya.

22 sep, 2015 08:04

Borttagen

Avatar


Leo stannade och gömde sig snabbt då han såg dom tjejerna han studerade dom tänk om. Han var inte så smart som Nahla verkade vara han kunde uppfatta vilka som hade krafter och vilka som inte hade.

22 sep, 2015 08:07

Borttagen

Avatar


Natalya suckade lite lätt.
"sa är det sant att du verkligen är blind?" frågade Inez lite osäkert.
Natalya nickade.
"Fast jag kan fortfarande se...fast på ett annat sätt " sa Natalya lite osäkert.

22 sep, 2015 08:10

Borttagen

Avatar


Leo lyssnade intressant den blinda vore nån för Tyler att möta.

22 sep, 2015 09:14

Borttagen

Avatar


" så vad tycker du om Abigail?" frågade Inez lite osäkert.
" jag tycker hon är fullständigt galen. Varför är hon ens med i gruppen?" frågade Natalya osäkert.

22 sep, 2015 09:57

Borttagen

Avatar


Leo tog upp mobilen och filmade han gömde sig bra så man inte kunde se honom. Han hade även på ljudlöst så man inte kunde höra honom. Han sa samla information då gör jag det tänkte Leo.

22 sep, 2015 10:18

Borttagen

Avatar


" hm jag hörde att hon var Wade's dotter & att Shield vile ge henne en chans att göra något bra" sa Inez osäkert.
Natalya blev lite nervös.
" wade's dotter ? du menar Deadpool's dotter?!" sa Natalya nervöst.
Inez såg mot Natalya.
" precis vad jag menar" sa Inez & suckade.

22 sep, 2015 10:28

Borttagen

Avatar


Leo lyssnade intresserad och tänkte bra att jag filmar så jag inte glömmer bort.

Zelda reste sig och lämnade pilbåge banan hon suckade och drog upp luvan så hennes ansikte blev mörkt. Hon täckte kroppen med sin kappa så ingen såg så mycket av hennes gråa hudton.

22 sep, 2015 11:35

Borttagen

Avatar


Inez såg mot Natalya.
" vi bör gå tillbaka" sa Inez lågt.
Inez & Natalya började gå tillbaka till huset

22 sep, 2015 11:39

1 2 3 ... 8 9 10 ... 36 37 38

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > You never fight alone

Du får inte svara på den här tråden.