Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Ometrixen är tillbaka (prs)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Ometrixen är tillbaka (prs)

1 2 3 ... 8 9 10 ... 68 69 70
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"Jag tror pappa tänker på något men kan inte sätta fingret på vad" sa Caroline & suckade.
När alla hade ättit klart dukade Stan undan talrikarna & kom med efterätten.
"Det här blir det sista sen är det dags att diska" sa Stan & log.
Stan satte ner efterätten framför Rasmus & Caroline. Han la sin framför sig & gav dem alla en varsin sked.
"bara att hugga i" sa Stan.
Caroline smackade efterätten & gillade den ganska mycket.

13 sep, 2015 16:04

Borttagen

Avatar


Rasmus log och började äta klockan hade blivit 12:00
" Disken segar vi med va?" Frågade Rasmus hopfullt och såg på Stan.

13 sep, 2015 16:06

Borttagen

Avatar


"Självklart" sa Stan & log.
Caroline skakade på huvudet. hon hade nu ättit klart.
"Jahapp då lämnar jag väl disken till er två.syns i skolan i morgon igen" sa Caroline & reste sig upp & gick.

13 sep, 2015 16:08

Borttagen

Avatar


Rasmus log de skulle ta det väldigt lungt med disken
" Vill ju inte hem såhär tidigt " sa Rasmus som kort förklaring.

13 sep, 2015 16:09

Borttagen

Avatar


"Kan jag förstå " sa Stan & började långsamt att diska.

Caroline gick hem ganska så snabbt. Hon gillade att komma hem tidigt för då kunde hon göra lite saker som hon ville.
Caroline gick in i huset & log. ingen var hemma för tillfället & det gillade hon. Hon la sig på soffan & vilade en stund.

13 sep, 2015 16:11

Borttagen

Avatar


Caleb satt på sin sista lektion som var 2 timmars historia han jobbade med att svara på frågor i ett häfte. Han läste i boken och försökte hitta svaret.

13 sep, 2015 16:14

Borttagen

Avatar


Efter 4 Timmar vaknade Caroline till hon satte sig upp & sträkte sig lite grann.
"oj jag slumrade visst till" sa Caroline med en suck.

13 sep, 2015 16:21

Borttagen

Avatar


Caleb kom hem han hade varit i biblioteket i 2 timmar efter sista lektionen.
" Hallå " ropade Caleb då han kom in i huset.

13 sep, 2015 16:25

Borttagen

Avatar


"välkomen hem" sa Caroline lite sömnigt.
Hon reste sig upp från Soffan.
"Har du haft en bra skoldag idag?" frågade Caroline lite nyfiket.

13 sep, 2015 16:26

Borttagen

Avatar


" Rätt så bra lite mycket prov bara " sa Caleb och log lite.

13 sep, 2015 16:28

1 2 3 ... 8 9 10 ... 68 69 70

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Ometrixen är tillbaka (prs)

Du får inte svara på den här tråden.