Ometrixen är tillbaka (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Ometrixen är tillbaka (prs)
|
Borttagen
|
"Jag tror pappa tänker på något men kan inte sätta fingret på vad" sa Caroline & suckade.
När alla hade ättit klart dukade Stan undan talrikarna & kom med efterätten.
"Det här blir det sista sen är det dags att diska" sa Stan & log.
Stan satte ner efterätten framför Rasmus & Caroline. Han la sin framför sig & gav dem alla en varsin sked.
"bara att hugga i" sa Stan.
Caroline smackade efterätten & gillade den ganska mycket.
13 sep, 2015 16:04
|
|
Borttagen
|
Rasmus log och började äta klockan hade blivit 12:00
" Disken segar vi med va?" Frågade Rasmus hopfullt och såg på Stan.
13 sep, 2015 16:06
|
|
Borttagen
|
"Självklart" sa Stan & log.
Caroline skakade på huvudet. hon hade nu ättit klart.
"Jahapp då lämnar jag väl disken till er två.syns i skolan i morgon igen" sa Caroline & reste sig upp & gick.
13 sep, 2015 16:08
|
|
Borttagen
|
Rasmus log de skulle ta det väldigt lungt med disken
" Vill ju inte hem såhär tidigt " sa Rasmus som kort förklaring.
13 sep, 2015 16:09
|
|
Borttagen
|
"Kan jag förstå " sa Stan & började långsamt att diska.
Caroline gick hem ganska så snabbt. Hon gillade att komma hem tidigt för då kunde hon göra lite saker som hon ville.
Caroline gick in i huset & log. ingen var hemma för tillfället & det gillade hon. Hon la sig på soffan & vilade en stund.
13 sep, 2015 16:11
|
|
Borttagen
|
Caleb satt på sin sista lektion som var 2 timmars historia han jobbade med att svara på frågor i ett häfte. Han läste i boken och försökte hitta svaret.
13 sep, 2015 16:14
|
|
Borttagen
|
Efter 4 Timmar vaknade Caroline till hon satte sig upp & sträkte sig lite grann.
"oj jag slumrade visst till" sa Caroline med en suck.
13 sep, 2015 16:21
|
|
Borttagen
|
Caleb kom hem han hade varit i biblioteket i 2 timmar efter sista lektionen.
" Hallå " ropade Caleb då han kom in i huset.
13 sep, 2015 16:25
|
|
Borttagen
|
"välkomen hem" sa Caroline lite sömnigt.
Hon reste sig upp från Soffan.
"Har du haft en bra skoldag idag?" frågade Caroline lite nyfiket.
13 sep, 2015 16:26
|
|
Borttagen
|
" Rätt så bra lite mycket prov bara " sa Caleb och log lite.
13 sep, 2015 16:28
|
Du får inte svara på den här tråden.