Vad skulle din boggart bli?
Forum > Harry Potter > Vad skulle din boggart bli?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
inviflip
Elev |
Min boggart skulle bli att se mina vänner, alla, nära o inte så nära döda, i en enda stor hög med Jakob på toppen...
12 aug, 2012 19:08 |
|
Julia.Potter
Elev |
Min skulle bli någon läskig mutant eftersom jag är rädd för så mycket... typ en clown sminkad huggorm med mygg snabel som pratar turkiska och drar tänderna mot varandra så det där obehagliga ljudet bildas.
Hoj Hoj 12 aug, 2012 20:56 |
|
Borttagen
|
En orm.
12 aug, 2012 20:56 |
|
LauraTree
Elev |
Gollum! Hatar honom! Usch!
12 aug, 2012 21:38 |
|
Le
Elev |
The grudge eller exorcisten...
http://media.tumblr.com/tumblr_lwmk44RVAF1qdq5u6.gif <-- Varför blir det ingen bild? :( 12 aug, 2012 22:03 |
|
Borttagen
|
Någon nära till mig bli vara psykiskt sjuk och göra illa sig själv eller mörda folk.
12 aug, 2012 22:39 |
|
Erica
Elev |
12 aug, 2012 22:53 |
|
Emme Lestrange
Elev |
12 aug, 2012 23:13 |
|
Borttagen
|
Jag är inte rädd för något 'ting' om jag ska vara ärlig.
Men jag antar att jag är rädd för att jag inte ska bli älskad av min egen familj, att de dör ifrån mig innan jag hunnit säga att jag älskar dem en sista gång. Något i den stilen. 12 aug, 2012 23:15 |
|
VattenBlå
Elev |
Kanske en blandning av en jättestor geting och hästmygga
Eller typ döden O__o
12 aug, 2012 23:15 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen