zodiac cirkeln
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> zodiac cirkeln
|
Borttagen
|
" bara lite hosta jo visst men du vet vad Takumi brukar säga om han hör någon hosta mer än en gång ta hostmedecin " sa Maki då han kom in i huset. Maki la ner väskan och tänkte gå och fixa sig han skulle träffa Mika han hade äntligen vågat fråga om de skulle ses.
4 sep, 2015 20:43
|
|
Borttagen
|
" jag är frisk" sa Gin lite bestämt av sig.
4 sep, 2015 20:53
|
|
Borttagen
|
" Hm säkert " sa Maki och gick in på sitt rum och började fixa sig han letade efter passande kläder men tänkte vad skulle passa på en träff som man nästan kunde kalla för deit.
4 sep, 2015 20:55
|
|
Borttagen
|
Kiba gick & kände på Gin's panna.
" du är ju kok het" sa Kiba nervöst
4 sep, 2015 20:59
|
|
Borttagen
|
" vem är kokhet? " frågade Takumi som precis kom ut ur sitt kontor lagomt för att höra vad Kiba precis sa. Han la ner sitt nyckelband i fickan och såg på Kiba och Gin.
4 sep, 2015 21:01
|
|
Borttagen
|
" Gin verkar ha fått en feber"sa Kiba & såg mot Takumi.
Gin skakade på huvudet.
" jag är inte sjuk" sa Gin
4 sep, 2015 21:04
|
|
Borttagen
|
Takumi kände på Gins panna
" Jo du har feber minst 40 grader " sa Takumi som knappt behövde ta tempern för att känna hur hög febern var. Han drog med Gin mot Gins rum.
4 sep, 2015 21:06
|
|
Borttagen
|
Gin ville säga ifrån men orkade inte riktigt. hon suckade lite lätt.
4 sep, 2015 21:08
|
|
Borttagen
|
Takumi bäddade ner Gin i hennes säng och hämtade en hink vatten och en trasa och la en våt trasa på hennes panna.
" Det där kyller ner " sa Takumi och började nu undersöka Gin mer noga.
4 sep, 2015 21:10
|
|
Borttagen
|
Gin låg stilla då hon inte ville vara jobbig.
" Takumi.. varför är jag sjuk så ofta?" frågade Gin oroligt
4 sep, 2015 21:13
|
Du får inte svara på den här tråden.