PRS med Kaylin
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS med Kaylin
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ian
"Sikta mot kontrollpanelen. Den driver elektromagneten som håller ihop roboten!" Säger jag glatt. 24 aug, 2015 21:13 |
|
Kaylin
Elev |
Fox
- Jag såg antagligen ut som ett frågetecken, för Ian skrattar (antagligen åt min min(haha!!)) åt något. Jag ler självbelåtet och höjer handen för en Givemifive. Go Fuck yourself you damn cereal 24 aug, 2015 21:19 |
|
Borttagen
|
Ian
Jag höjer handen och gör give me five. "Hänger du med till min hembygd?" Frågade jag henne glatt. 24 aug, 2015 21:22 |
|
Kaylin
Elev |
Fox
- "Yass! Gärn..." Jag han inte säga något mer förens tankarna börjar snurra. "Men vart bor du?... Go Fuck yourself you damn cereal 24 aug, 2015 21:23 |
|
Borttagen
|
Ian
"Det du!" Säger jag glatt . 24 aug, 2015 21:25 |
|
Kaylin
Elev |
Fox
- Jag hårdnar lite. "Men seriöst, North! Vart bor du?" Go Fuck yourself you damn cereal 24 aug, 2015 21:26 |
|
Borttagen
|
Ian
"Tja, var tror du?" Frågade jag. 24 aug, 2015 21:29 |
|
Kaylin
Elev |
Fox
- Jag börjar bli ganska sur. "Men hur i helvete kan jag veta det?" Go Fuck yourself you damn cereal 24 aug, 2015 21:30 |
|
Borttagen
|
Ian
"I robotarnas huvudstad såklart!" Sade jag . 24 aug, 2015 21:32 |
|
Kaylin
Elev |
Fox
- Jag tittar avvaktande på North "du skämtar.." Go Fuck yourself you damn cereal 24 aug, 2015 21:33 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen