Rollspel om Kopierarna (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel om Kopierarna (prs)
|
Borttagen
|
Mina skakade på huvudet.
" då lär dig nog senare " sa Mina & log.
Hon använde sina matpinnar & åt en sushi bit med lax.
Edwyn lärde sig snabbt tekniken för att äta med pinnar.
" det är kul att se er grabbar igen" sa Akira med ett leende.
11 aug, 2015 23:17
|
|
Borttagen
|
" Ja var ett tag sen " sa Ailwyn och lärde sig efter en stund tekniken med pinnar. Kami åt upp snabbt hon ville lämna bordet snabbt.
11 aug, 2015 23:19
|
|
Borttagen
|
Akira märkte det.
" Kami är något på tok ?" Frågade Akira en anning oroligt till sin dotter.
11 aug, 2015 23:21
|
|
Borttagen
|
" Nej inget alls " sa Kami
" Snälla prata med oss " sa Faragonda Kami åt upp och lämnade bordet hon tog på sig skor och Jacka
" Ni kommer inte förstå ingen av er " sa Kami innan hon försvann ut ur huset.
11 aug, 2015 23:23
|
|
Borttagen
|
Akira suckade lågt.
Mina reste sig upp & sprang efter Kami. Därimot struntade Mina i skorna. Det var kallt ute & mina hade bara en kjol & en bluströja på sig.
" Kami vänta" ropade Mina oroligt.
11 aug, 2015 23:25
|
|
Borttagen
|
" Snälla gå hem " sa Kami och såg på Mina hon ville inte att hennes syster skulle bli sjuk på något sätt.
11 aug, 2015 23:27
|
|
Borttagen
|
" jag kan inte gå hem. Jag vill veta vad som är fel " sa Mina oroligt. Marken var kall & Minas fötter gjorde ont men hon vägrade gå hem för det.
11 aug, 2015 23:29
|
|
Borttagen
|
" Om du förstår dig på krossad kärlek kanske du får veta " sa Kami och torkade bort en tår.
11 aug, 2015 23:31
|
|
Borttagen
|
" krossad kärlek?" Sa Mina en aning överaskat.
11 aug, 2015 23:32
|
|
Borttagen
|
" En kille lämnar mig på grund av ett faskt rykte om att jag är otrogen ligger med andras killar när det inte är så " sa Kami och brast i gråt.
11 aug, 2015 23:36
|
Du får inte svara på den här tråden.