Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

1 2 3 ... 8 9 10 ... 95 96 97
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jenn
"Så, ja inte mycket mer nu... Jag kommer tillbaka så fort som möjligt, ja det gör jag..." jag avbröt mig av att en tjej kom. "Hej", hälsade jag och stängde av kameran.

11 aug, 2015 18:42

Borttagen

Avatar


Joey

Jag kollade ner i wills 3ds och är så uptagen av det att jag inte märker att det kommer en tjej till vårt bord. Inte föränn Jenn säger hej vankar jag upp ur mina tankar och säger "hej"

11 aug, 2015 18:55

Borttagen

Avatar


Will
"Vad heter du?" Frågar jag tjejen samtidigt som jag slår ihop 3ds:et och lyckas klämma fingret.

11 aug, 2015 18:57

Borttagen

Avatar


Jenn
Jag flinar lite när jag ser Will. Sedan ägnar jag min uppmärksamhet halvt åt maten och halvt åt flickan.

11 aug, 2015 18:59

Borttagen

Avatar


Gwen

Vid lunchen var nästan alla bord fulla, utom ett. Där sitter en kille med ett 3ds i handen och tjejen som satt bredvid mig förut.
"Kan jag sitta här?" Frågar jag.

11 aug, 2015 19:00

Borttagen

Avatar


Joey

Jag kollade ner på min talrick och såg att jag inte ätit något. Jag flinar tyst för mig själv så ingen annan hör. Och sedan börjar jag äta.

11 aug, 2015 19:02

Borttagen

Avatar


Will
Jag börjar snabbt äta.
"Visst!" Sade jag till flickan.

11 aug, 2015 19:06

Borttagen

Avatar


Gwen
Jag sätter mig längst ut på kanten av stolen. Jag äter upp snabbt och skyndar därifrån. Ingen såg mig. På hela lunchen? När jag tänker efter är han den första som pratat med mig på hela dagen. Jag lämnar matsalen.

11 aug, 2015 19:06

Detta inlägg ändrades senast 2015-08-11 kl. 19:11
Antal ändringar: 4

Borttagen

Avatar


Jenn
Jag såg någon gå ut ur matsalen. jag reste mig snabbt och tog tag i hans arm.
"Vad är det?" frågade jag och log.

11 aug, 2015 19:09

Kaylin
Elev

Avatar


Kaylin

Hej! Vad trevlig skolan är... Eller jag tror det i alla fall... Min mobil, hade inte något batteri, så... Eh, jag försov mig helt änkelt! Och mitt namn är Kayla, eh... Kaylin, men kalla mig Kayla!" Jag börjar äta, och märker en slokande tjej som går ut ur matsalen. "Men är inte du... Will? Från youtube?"

Go Fuck yourself you damn cereal

11 aug, 2015 19:12

1 2 3 ... 8 9 10 ... 95 96 97

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

Du får inte svara på den här tråden.