PRS Med Remus Granger
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS Med Remus Granger
|
Borttagen
|
((Ja, OFC! Men då kan du väl skriva Juan överst?))
När jag gick förbi Merrys hus stack jag in en lapp under dörren.
6 aug, 2015 21:26
|
|
Borttagen
|
((Japp!))
Juan
Jag gick mot Robin's hus. Jag behövde prata med henne.
6 aug, 2015 21:27
Detta inlägg ändrades senast 2015-08- 6 kl. 21:30
Antal ändringar: 1
|
|
Borttagen
|
((Robin är en hon))
När jag var framme satte jag på mig min uniform. I mitt rum låg en lapp där det stod att jag var befordrad.
6 aug, 2015 21:29
|
|
Borttagen
|
((Sorry är van att Robin är en kille, Ändrat nu!))
Juan
Jag knackade på dörren och hoppades att Robin skulle öpna snabbt. Tillslut öppnade hon dörren.
6 aug, 2015 21:32
|
|
Borttagen
|
((Jag plockade namnet från ett spel där det är könsneutralt, först var jag också väldigt förvirrad))
Robin
Jag hörde hur det knackade på dörren, så jag gick och öppnade.
Utanför stod Juan.
6 aug, 2015 21:37
|
|
Borttagen
|
Juan
"Robin vi måste prata" sa jag och gick in.
6 aug, 2015 21:39
|
|
Borttagen
|
Robin
"Okej, men om vad?" Frågade jag nyfiket.
6 aug, 2015 21:40
|
|
Borttagen
|
Juan
"Merry... Och Will", sa jag efter en liten stund.
6 aug, 2015 21:41
|
|
Borttagen
|
Robin
"Men varför? Alla vet att de egentligen är kära!" Sade jag.
6 aug, 2015 21:43
|
|
Borttagen
|
Juan
"Merry vart SKITsur", sa jag.
6 aug, 2015 21:45
|
Du får inte svara på den här tråden.