PRS med ellisen05 [Del 2]
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS med ellisen05 [Del 2]
|
Borttagen
|
Jag ska göra dig illa! var den enda tanken som fanns i min hjärna.
21 aug, 2015 17:08
|
|
Borttagen
|
Jag lyckades räkna ut vart dem tagit oss.
21 aug, 2015 17:08
|
|
Borttagen
|
Jag rev. Igen och igen. Dödsätarna ska få sota för de här tänkte jag.
21 aug, 2015 17:14
|
|
Borttagen
|
Jag flög ner och letade efter Will.
21 aug, 2015 17:15
|
|
Borttagen
|
När jag märkte att dödsätaren låg avsvimmad så började jag leta efter Nathalie.
21 aug, 2015 17:18
|
|
Borttagen
|
21 aug, 2015 17:19
|
|
Borttagen
|
Jag blev människa igen.
"Så, var är vi?" Frågade jag.
21 aug, 2015 17:23
|
|
Borttagen
|
Jag förvandlade mig.
" En liten förort i ett uthus." sa jag.
21 aug, 2015 17:24
|
|
Borttagen
|
Jag kände plötsligt hur en trollformel träffade mig i ansiktet.
21 aug, 2015 17:26
|
|
Borttagen
|
Malfoy hade vaknat och lamslagit Link .
" Ååh Nathalie..." började Malfoy. " Varför inte ansluta dig till oss? Vi har en ny ledare. " fortsatte han.
21 aug, 2015 17:28
|
Du får inte svara på den här tråden.