Tredje Generationen PRS!
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Tredje Generationen PRS!
|
Borttagen
|
"Clara!" hörde jag någon pipa bakom mig och Alexandra kom fram och krama mig. "Kommer det gå bra i år?"
"Jadå", sa jag. "Allt ommer bli som vanligt..."
8 aug, 2015 20:05
|
|
Borttagen
|
Jag tog armkrok Fanni och killarna gicka bakom oss
8 aug, 2015 20:18
|
|
Borttagen
|
Jag avbröt kramen.
"Du gå och ta en dilligens med dina vänner nu", sa jag när jag såg dem jag hade suttit med komma.
8 aug, 2015 20:20
|
|
Borttagen
|
Jag såg Clara släppte nån hon kramat som liknade henne väldigt mycket
8 aug, 2015 20:22
|
|
Borttagen
|
Jag såg Alex gå iväg och jag gick mot en dilligens.
8 aug, 2015 20:24
|
|
Borttagen
|
Vi slog oss ner i första bästa vagn
8 aug, 2015 20:41
|
|
Borttagen
|
Jag klev ur Dilligensen och gick sakta mot slottet.
8 aug, 2015 20:46
|
|
Borttagen
|
Väl inne i stora salen verkade tiden töga sig fram tills första års eleverna tågade in.
8 aug, 2015 20:53
|
|
Borttagen
|
När sorteringen var klar så kom maten upp
9 aug, 2015 10:44
|
|
Borttagen
|
JAg tog för mig en stor portion
9 aug, 2015 10:45
|
Du får inte svara på den här tråden.