Prs med VT
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs med VT
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JossiMarauder
Elev |
Vi blev uppdelade i tre och tre. Jag hamnade med Ron och Harry.
So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 3 aug, 2015 23:11 |
|
VT
Elev |
(Plus så är det jättekul att rollspela med dig!)
Jag vaknade. Jag log fortfarande i sängen... "Mankind was born on earth. It was never meant to die here..." 3 aug, 2015 23:12 |
|
JossiMarauder
Elev |
(Tack! Säger detsamma!)
Vi skulle lära oss att torka bladen, då blev dom ett botemedel mot Indikandenti-syndromet. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 3 aug, 2015 23:28 |
|
VT
Elev |
(Tack!
Huvudvärken kom tillbaka och jag försökte somna om men det gick inte... "Mankind was born on earth. It was never meant to die here..." 3 aug, 2015 23:31 |
|
JossiMarauder
Elev |
Att plocka bladen var svårt eftersom att dom som hårt fast på själken. Sen så skulle man lägga dom i ett serum som hette Rosa-Ansestor. På nästa lektion skulle vi torka dom.
So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 3 aug, 2015 23:38 |
|
VT
Elev |
(Är lektionen slut?)
Till slut somnade jag äntligen och det var den första sömnen på länge utan Harry drömmar... "Mankind was born on earth. It was never meant to die here..." 3 aug, 2015 23:43 |
|
JossiMarauder
Elev |
(Japp)
Vi gick upp mot slottet och in i Trolldomshistorie-klassrummet. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 3 aug, 2015 23:48 |
|
VT
Elev |
(Vad ska jag göra medans jag giller där?)
"Mankind was born on earth. It was never meant to die here..." 3 aug, 2015 23:50 |
|
JossiMarauder
Elev |
(Typ fundera om någon annan gillar harry (xD xD xD))
So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 4 aug, 2015 00:14 |
|
VT
Elev |
(xD xD xD)
Det ända jag kan tänka på är Harry... Vänta! Tänk om någon mer är kär i Harry? Har inte sätt någon vara intresserad och Hermione är bara hans bästa vän... inget mer... eller? "Mankind was born on earth. It was never meant to die here..." 4 aug, 2015 13:19 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen