Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Prs med VT

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs med VT

1 2 3 ... 8 9 10 ... 20 21 22
Användare Inlägg
JossiMarauder
Elev

Avatar


Vi blev uppdelade i tre och tre. Jag hamnade med Ron och Harry.

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

3 aug, 2015 23:11

VT
Elev

Avatar


(Plus så är det jättekul att rollspela med dig!)
Jag vaknade. Jag log fortfarande i sängen...

"Mankind was born on earth. It was never meant to die here..."

3 aug, 2015 23:12

JossiMarauder
Elev

Avatar


(Tack! Säger detsamma!)

Vi skulle lära oss att torka bladen, då blev dom ett botemedel mot Indikandenti-syndromet.

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

3 aug, 2015 23:28

VT
Elev

Avatar


(Tack! )
Huvudvärken kom tillbaka och jag försökte somna om men det gick inte...

"Mankind was born on earth. It was never meant to die here..."

3 aug, 2015 23:31

JossiMarauder
Elev

Avatar


Att plocka bladen var svårt eftersom att dom som hårt fast på själken. Sen så skulle man lägga dom i ett serum som hette Rosa-Ansestor. På nästa lektion skulle vi torka dom.

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

3 aug, 2015 23:38

VT
Elev

Avatar


(Är lektionen slut?)
Till slut somnade jag äntligen och det var den första sömnen på länge utan Harry drömmar...

"Mankind was born on earth. It was never meant to die here..."

3 aug, 2015 23:43

JossiMarauder
Elev

Avatar


(Japp)

Vi gick upp mot slottet och in i Trolldomshistorie-klassrummet.

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

3 aug, 2015 23:48

VT
Elev

Avatar


(Vad ska jag göra medans jag giller där?)

"Mankind was born on earth. It was never meant to die here..."

3 aug, 2015 23:50

JossiMarauder
Elev

Avatar


(Typ fundera om någon annan gillar harry (xD xD xD))

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

4 aug, 2015 00:14

VT
Elev

Avatar


(xD xD xD)
Det ända jag kan tänka på är Harry... Vänta! Tänk om någon mer är kär i Harry? Har inte sätt någon vara intresserad och Hermione är bara hans bästa vän... inget mer... eller?

"Mankind was born on earth. It was never meant to die here..."

4 aug, 2015 13:19

1 2 3 ... 8 9 10 ... 20 21 22

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs med VT

Du får inte svara på den här tråden.