the place call Rubian (Prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> the place call Rubian (Prs)
|
Borttagen
|
" Elak bror " sa Garm och såg besviket mot sin son innan han svävade efter Natacha. Natacha var den bästa av barnen tyckte han.
22 jul, 2015 20:24
|
|
Borttagen
|
"Så ska vi gå till mitt rum?" frågade Natasha & såg mot Garm då hon ville ha andra saker i tankarna.
22 jul, 2015 20:25
|
|
Borttagen
|
" Ja gärna " sa Garm han var glad över att Natacha inte var en fegis och hon skulle passa som drottning över Rubian tyckte han.
22 jul, 2015 21:03
|
|
Borttagen
|
Natasha gick in i sitt rum & satte sig ner på sängen. Hon suckade lite lätt.
" det finns så många idioter här i slottet" sa Natasha surt
22 jul, 2015 21:04
|
|
Borttagen
|
" Säg ett exempel på en idiot " sa Garm han hoppades att hon skulle säga Aragorn för Aragorn enligt honom var en idiot. Han satte sig i det breda fönstret och såg på henne.
22 jul, 2015 21:12
|
|
Borttagen
|
"ett exempel? vad sägs som alla i det här slottet" sa Natasha med en suck.
22 jul, 2015 21:14
|
|
Borttagen
|
" Det räcker gott och väl " sa Garm och log han var stolt över henne.
22 jul, 2015 21:55
|
|
Borttagen
|
Natasha log lite smått.
Teddy gick igenom korridoren i lugn & ro. Han började fundera på vad han skulle göra resten av dagen.
22 jul, 2015 21:56
|
|
Borttagen
|
Casper hade tråkigt han vill göra något med sin bror men såklart gissade han på att hans bror var upptagen. Casper satt i en myshörna i biblioteket och läste en bok om insekter.
22 jul, 2015 22:49
|
|
Borttagen
|
Som vanligt hade ju Teddy smitit från lektiinen så han gick in i biblioteket för att gömma sig. Han såg mot Casper & visade ett tecken som bettyde att han inte fick skvallra.
22 jul, 2015 22:52
|
Du får inte svara på den här tråden.