Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

the place call Rubian (Prs)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > the place call Rubian (Prs)

1 2 3 ... 8 9 10 ... 34 35 36
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


" Elak bror " sa Garm och såg besviket mot sin son innan han svävade efter Natacha. Natacha var den bästa av barnen tyckte han.

22 jul, 2015 20:24

Borttagen

Avatar


"Så ska vi gå till mitt rum?" frågade Natasha & såg mot Garm då hon ville ha andra saker i tankarna.

22 jul, 2015 20:25

Borttagen

Avatar


" Ja gärna " sa Garm han var glad över att Natacha inte var en fegis och hon skulle passa som drottning över Rubian tyckte han.

22 jul, 2015 21:03

Borttagen

Avatar


Natasha gick in i sitt rum & satte sig ner på sängen. Hon suckade lite lätt.
" det finns så många idioter här i slottet" sa Natasha surt

22 jul, 2015 21:04

Borttagen

Avatar


" Säg ett exempel på en idiot " sa Garm han hoppades att hon skulle säga Aragorn för Aragorn enligt honom var en idiot. Han satte sig i det breda fönstret och såg på henne.

22 jul, 2015 21:12

Borttagen

Avatar


"ett exempel? vad sägs som alla i det här slottet" sa Natasha med en suck.

22 jul, 2015 21:14

Borttagen

Avatar


" Det räcker gott och väl " sa Garm och log han var stolt över henne.

22 jul, 2015 21:55

Borttagen

Avatar


Natasha log lite smått.

Teddy gick igenom korridoren i lugn & ro. Han började fundera på vad han skulle göra resten av dagen.

22 jul, 2015 21:56

Borttagen

Avatar


Casper hade tråkigt han vill göra något med sin bror men såklart gissade han på att hans bror var upptagen. Casper satt i en myshörna i biblioteket och läste en bok om insekter.

22 jul, 2015 22:49

Borttagen

Avatar


Som vanligt hade ju Teddy smitit från lektiinen så han gick in i biblioteket för att gömma sig. Han såg mot Casper & visade ett tecken som bettyde att han inte fick skvallra.

22 jul, 2015 22:52

1 2 3 ... 8 9 10 ... 34 35 36

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > the place call Rubian (Prs)

Du får inte svara på den här tråden.