PRS Elefantprinsessan ♥Linn♥ & Hermone Puddlemere
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS Elefantprinsessan ♥Linn♥ & Hermone Puddlemere
|
Borttagen
|
Jag får brevet ocb vaknar.
Varför? Skriver jag igen.
6 aug, 2015 18:42
|
|
Borttagen
|
Jag får ett till brev.
'För att min vän hatar mig när jag har magi.' Skriver jag.
7 aug, 2015 05:19
|
|
Borttagen
|
Jag får ett brev.
'Jaha.,' slriver jag och skickar iväg det.
7 aug, 2015 08:08
|
|
Borttagen
|
Jag får ett svar och tänker gå ut och berätta för Elina om att jag slutat på magiskolan.
8 aug, 2015 07:40
|
|
Borttagen
|
Jag går till klassrummet med tunga steg. Jag höll på att få en kompis. Hon försvann. Typiskt.
8 aug, 2015 19:02
|
|
Borttagen
|
Jag går till Elinas hus men hon är inte hemma.
"Hon är vid floden med Holly." säger hennes mamma.
8 aug, 2015 20:07
|
|
Borttagen
|
Skolan var tråkig idag. Ingen som satt brevid mig...
Jag kunde inte kpnsentrera mig och jag somnade påbänken.
10 aug, 2015 14:03
|
|
Borttagen
|
Holly och Elina var vid floden som hennes mamma sagt.
"Stick!" fräser Elina.
"Jag har slutat på magi skolan." säger jag.
10 aug, 2015 16:02
|
|
Borttagen
|
Jag vaknar och låsas att jag har varit vaken hela tiden.
10 aug, 2015 20:55
|
|
Borttagen
|
Hermone Puddlemere
"Vi bryr oss inte." säger Holly.
"Just det." säger Elina.
11 aug, 2015 08:32
|
Du får inte svara på den här tråden.