Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Prs med ellisen05

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs med ellisen05

1 2 3 ... 8 9 10 ... 42 43 44
Användare Inlägg
JossiMarauder
Elev

Avatar


"Int ens concealer?!" Sa jag upprört. "Vi blrjar med basen då...concealer, rouge, ögonrynspenna..."


So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

2 jul, 2015 19:11

Borttagen

Avatar


" Okej vänta jag har inte råd med mer." sa jag när hon var på puder.

2 jul, 2015 21:12

JossiMarauder
Elev

Avatar


"Vi köper detta till dig, som en present!" Sa jag och log stort.

När vi en halvtimme senare klev ut ur butiken hade vi allt vi behövde. Nästan.
"Nu till håret! Vill du färga håret eller så?" Sa RoRo. "Vi behöver verkligen köpa en inpackning men annars?"

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

2 jul, 2015 21:14

Borttagen

Avatar


" Mitt hår är bra, tack." sa jag. Vi gick in i en butik som hette Magic Hair's .

2 jul, 2015 21:18

JossiMarauder
Elev

Avatar


"Okej vi tar denna då" sa jag och räckte fram en hårinpackning som hette Magic Mask.
"Okej, nu är vi klara!" Sa RoRo och vi börade gå ner till Hogwarts.

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

2 jul, 2015 21:35

Borttagen

Avatar


" Jag går upp och byter om." sa jag, tog kassen med grejer och började springa mot Hufflepuffs uppehållsrumm.

2 jul, 2015 21:39

JossiMarauder
Elev

Avatar


Vi väntade nere i hallen.
Tillslut kom Linnie ner.

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

2 jul, 2015 21:40

Borttagen

Avatar


Nu hade jag på mig toppen jag köpt och ett par jeans.
" Vad ska ni göra nu då?" frågade jag Anastasia och Rosie.

3 jul, 2015 10:50

JossiMarauder
Elev

Avatar


"Vi kan gå ut?" Föreslog jag.

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

3 jul, 2015 11:17

Borttagen

Avatar


" Okej." sa jag och började gå mot slottsporten.

3 jul, 2015 11:19

1 2 3 ... 8 9 10 ... 42 43 44

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs med ellisen05

Du får inte svara på den här tråden.