Prs med ellisen05
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs med ellisen05
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JossiMarauder
Elev |
"Int ens concealer?!" Sa jag upprört. "Vi blrjar med basen då...concealer, rouge, ögonrynspenna..."
So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 2 jul, 2015 19:11 |
|
Borttagen
|
" Okej vänta jag har inte råd med mer." sa jag när hon var på puder.
2 jul, 2015 21:12 |
|
JossiMarauder
Elev |
"Vi köper detta till dig, som en present!" Sa jag och log stort.
När vi en halvtimme senare klev ut ur butiken hade vi allt vi behövde. Nästan. "Nu till håret! Vill du färga håret eller så?" Sa RoRo. "Vi behöver verkligen köpa en inpackning men annars?" So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 2 jul, 2015 21:14 |
|
Borttagen
|
" Mitt hår är bra, tack." sa jag. Vi gick in i en butik som hette Magic Hair's .
2 jul, 2015 21:18 |
|
JossiMarauder
Elev |
"Okej vi tar denna då" sa jag och räckte fram en hårinpackning som hette Magic Mask.
"Okej, nu är vi klara!" Sa RoRo och vi börade gå ner till Hogwarts. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 2 jul, 2015 21:35 |
|
Borttagen
|
" Jag går upp och byter om." sa jag, tog kassen med grejer och började springa mot Hufflepuffs uppehållsrumm.
2 jul, 2015 21:39 |
|
JossiMarauder
Elev |
Vi väntade nere i hallen.
Tillslut kom Linnie ner. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 2 jul, 2015 21:40 |
|
Borttagen
|
Nu hade jag på mig toppen jag köpt och ett par jeans.
" Vad ska ni göra nu då?" frågade jag Anastasia och Rosie. 3 jul, 2015 10:50 |
|
JossiMarauder
Elev |
"Vi kan gå ut?" Föreslog jag.
So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 3 jul, 2015 11:17 |
|
Borttagen
|
" Okej." sa jag och började gå mot slottsporten.
3 jul, 2015 11:19 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen