Prs med Holytail
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs med Holytail
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
" Var det gott?" frågade Sei. Jag hade nästan slickat upp min glass.
31 jul, 2015 21:49 |
|
Holytail
Elev |
1 aug, 2015 00:47 |
|
Borttagen
|
Jag slickade upp resten av min glass.
" Jag kan ta din Tree." Sade jag glatt och sträckte mig efter den. 1 aug, 2015 09:44 |
|
Holytail
Elev |
1 aug, 2015 10:10 |
|
Borttagen
|
Jag log. Vad kul vi hade. Sei stod och skrattade.
1 aug, 2015 12:37 |
|
Holytail
Elev |
1 aug, 2015 19:33 |
|
Borttagen
|
Jag sneglade på Sei. Han var vacker.
1 aug, 2015 19:38 |
|
Holytail
Elev |
1 aug, 2015 19:44 |
|
Borttagen
|
" Jaja okej. Hejdå. " Sade jag och kramade Tree.
" Hejdå Tree." Sade Sei. 1 aug, 2015 19:46 |
|
Holytail
Elev |
Jag tittade på Sei.
Jaha.... Han hade blivit söt. Ånej! Aldrig.... Jag måste gå... Sei var Sannas....
1 aug, 2015 19:57 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen