Horizon high school (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Horizon high school (prs)
|
Borttagen
|
Theo kom in i huset han såg på sin lillebror och sen på medecinen. Han suckade och gav Teddy medecinen
" du får inte glömma medecinen " sa Theo bestämt.
29 jun, 2015 17:18
|
|
Borttagen
|
Teddy tog medicinen men smärtan skulle inte gå över på ett tag.
"jag ..ville inte ..få mina..vänner att..undra vad.." lyckades Teddy säga innan han svimmade.
29 jun, 2015 17:22
|
|
Borttagen
|
Theo suckade de kommer få reda på det förr eller senare tänkte han.
29 jun, 2015 17:23
|
|
Borttagen
|
Teddy låg på marken helt avsvimmad. Han andades med svårigheter.
29 jun, 2015 18:00
|
|
Borttagen
|
Theo fixade det som skulle fixas med Teddy han hoppades att han inte skulle behöva ringa ambulans.
29 jun, 2015 18:06
|
|
Borttagen
|
Theresa kom hem men hon var inte riktigt normal. Hon hade blivit en aning full & var väldigt vinglig.
"Jag är hemma" sa Theresa lite vimsigt.
29 jun, 2015 18:09
|
|
Borttagen
|
" Då kan du hjälpa mig med Teddy han glömde medicinen " sa Theo stressigt och tänkte ringa en ambulans.
29 jun, 2015 18:11
|
|
Borttagen
|
Theresa såg frågandes Mot Teddy &Theo förvirrat.
"Så han har somnat på golvet?" frågade Theresa hon hade blivit så full att hon knappt fattade vad hon gjorde.
29 jun, 2015 18:12
|
|
Borttagen
|
" Han har svimmat " sa Theo och ringde ambulansen aja får ta hand om syskonen som vanligt tänkte Theo då han såg att Theresa inte var riktigt sig själv.
29 jun, 2015 18:14
|
|
Borttagen
|
"haar haaaan svimat? " sa Theresa sömnigt
"Jaag går & hämtar en sak" sa Theresa & började gå iväg vingligt.
29 jun, 2015 18:17
|
Du får inte svara på den här tråden.