Prs mellan Hermione Granger12 och Holytail
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs mellan Hermione Granger12 och Holytail
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Hej hej", kvackade den. "Är ni nya här?"
"Eh, ja..." sa jag. "Ursäkta, men var är vi någonstans?" "Åh, ni är i landet Gelpy!" Anden skrockade lågt. 4 jul, 2015 21:33 |
|
Holytail
Elev |
4 jul, 2015 21:35 |
|
Borttagen
|
Jag bara stirrade på den med förvånad min.
4 jul, 2015 21:36 |
|
Holytail
Elev |
4 jul, 2015 21:38 |
|
Borttagen
|
"Ja, ni är våra kämpar som ska besegra isdrottningen." sa anden.
Seriöst? Ska vi klara av två onda regenter, alvkungen och sedan den här isdrottningen? 4 jul, 2015 22:41 |
|
Holytail
Elev |
"Trevligt att ni tror på oss.. men.. Vi är inga kämpar.." Säger jag och anden suckade.
"Det är vad ni tror ja! Men man kan ju tydligt se att du är släkt med Alice!" Sa anden sen och pekade på mig.
5 jul, 2015 10:38 |
|
Borttagen
|
Va? Vem är Alice, tänkte jag.
5 jul, 2015 12:35 |
|
Holytail
Elev |
Jag svalde. Det var bara alvkungen som hade känt till det.
"Mm..." Mumlade jag och tittade osäkert på Loi.
5 jul, 2015 12:52 |
|
Borttagen
|
Jag fattade ingenting.
"Vad menar du?" frågade jag anden. 5 jul, 2015 13:55 |
|
Holytail
Elev |
5 jul, 2015 14:15 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs mellan Hermione Granger12 och Holytail
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen