Prs med Melody Malfoy
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs med Melody Malfoy
|
Borttagen
|
-Emilia-
"Ses! Vi sitter väl brevid varandra på middagen?" ropade jag efter henne
16 maj, 2015 22:11
|
|
Borttagen
|
~Emilia~
" Ja då" ropade jag och gick till Dylan.
" Hej" sa jag och log mot honom.
16 maj, 2015 22:12
|
|
Borttagen
|
~Dylan~
"Hej" sa jag och log tillbaka. Jag hade lust att krama om henne men vågade inte riktigt
16 maj, 2015 22:15
|
|
Borttagen
|
~Emilia~
Jag satt mig ner bredvid Dylan och tog hans hand.
Lily gick förbi kupén och kollade på Dylan.
" Jag dumpar dig och det första du gör är att skaffa en ny tjej" sa hon surt.
16 maj, 2015 22:17
|
|
Borttagen
|
~Dylan~
Jag lig mot Lily och bara för att reats ännu mera kysste jag Emilia snabbt på kinden. Sedan ryckte jag på axlarna och log
16 maj, 2015 22:20
|
|
Borttagen
|
~Emilia~
Jag rodnade och kollade ner på våra händer.
Lily kollade argt på Dylan.
16 maj, 2015 22:21
|
|
Borttagen
|
~Dylan~
"Lily snälla. Jag vill inte bråka. Kan du snälla gå, du hittar säkert också nån snygg!" Sa han men tillade tyst till "Men inte lika snygg som du är".
16 maj, 2015 22:23
|
|
Borttagen
|
~Emilia~
" Jag borde gå tillbaka till mina kompisar" sa jag och reste mig upp och gick förbi Lily.
Lily kollade på Dylan.
" Erkänn att du fortfarande är kär i mig" sa hon.
16 maj, 2015 22:31
|
|
Borttagen
|
~Dylan~
Jag skrattade "Lily. Jag trodde först jag inte skulle klara mig utan dig. Vi har varit ett par i 2 år men nu märker jag hur mnga andra tjejer det finns. Faktist hade vi börjat glida isär också. Men du värkar verkligen kär i mig fortfarande!" Sa jag med lugn röst fast jag hade lust att skrika
16 maj, 2015 22:38
|
|
Borttagen
|
~Emilia~
" Din tjej verkar ha sprungit iväg men jag skulle aldrig känna älska en sån på och irriterande kille som dig" sa Lily.
16 maj, 2015 22:46
|
Du får inte svara på den här tråden.