Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Planering för rollspel (prs)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Planering för rollspel (prs)

1 2 3 ... 7 8 9
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
kan du inte göra en ny Demon?


Han är den enda demonen jag egentligen är nöjd med och karaktärer vill jag kunna andvända igen.

Föresten la till varelse i mallen så att man inte blir förvirrad om vem som är vad för varelse

25 jan, 2015 18:56

Borttagen

Avatar


okej tycker det bli r förvirrande om du använder samma karaktär om & om igen

25 jan, 2015 18:57

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
okej tycker det bli r förvirrande om du använder samma karaktär om & om igen


Jag kommer inte andvända honom så mycket mer senare.

Jag andvänder vissa karaktärer igen där jag känner att dom passar.

25 jan, 2015 18:58

Borttagen

Avatar


ok

25 jan, 2015 18:59

Borttagen

Avatar


Epempelvis så kommer jag andvända en karaktär som faktsist var min första karaktär jag gjorde. Henne kommer jag andvända som extra karaktär.

25 jan, 2015 19:00

Borttagen

Avatar


okej

25 jan, 2015 19:01

1 2 3 ... 7 8 9

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Planering för rollspel (prs)

Du får inte svara på den här tråden.