Planering för rollspel (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Planering för rollspel (prs)
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: kan du inte göra en ny Demon?
Han är den enda demonen jag egentligen är nöjd med och karaktärer vill jag kunna andvända igen.
Föresten la till varelse i mallen så att man inte blir förvirrad om vem som är vad för varelse
25 jan, 2015 18:56
|
|
Borttagen
|
okej tycker det bli r förvirrande om du använder samma karaktär om & om igen
25 jan, 2015 18:57
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: okej tycker det bli r förvirrande om du använder samma karaktär om & om igen
Jag kommer inte andvända honom så mycket mer senare.
Jag andvänder vissa karaktärer igen där jag känner att dom passar.
25 jan, 2015 18:58
|
|
Borttagen
|
25 jan, 2015 18:59
|
|
Borttagen
|
Epempelvis så kommer jag andvända en karaktär som faktsist var min första karaktär jag gjorde. Henne kommer jag andvända som extra karaktär.
25 jan, 2015 19:00
|
|
Borttagen
|
25 jan, 2015 19:01
|
Du får inte svara på den här tråden.