Narry - privat rollspel <3
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Narry - privat rollspel <3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag går ut, och stänger dörren hårt.
18 nov, 2014 17:20 |
|
Beben
Elev |
Jag sätter mig ner på golvet i hallen, innan jag faktiskt börjar gråta. "Du är så jävla fånig, Horan. Du gråter över en kille som du ändå inte kommer få" mumlar jag till mig själv.
18 nov, 2014 17:22 |
|
Borttagen
|
Jag får lite dåligt samvete över att jag bara lämnade honom ... Han kan ju inte hjälpa om han får stånd, det kan komma typ när som helst ju.
18 nov, 2014 17:24 |
|
Beben
Elev |
18 nov, 2014 17:25 |
|
Borttagen
|
Jag överreagerar bara. Och jag har sårat Niall ...
18 nov, 2014 17:26 |
|
Beben
Elev |
18 nov, 2014 17:27 |
|
Borttagen
|
Jag suckar, och börjar gå tillbaka till hans hus.
18 nov, 2014 17:29 |
|
Beben
Elev |
18 nov, 2014 17:30 |
|
Borttagen
|
Jag öppnar hans dörr, jag måste bara säga förlåt ...
18 nov, 2014 17:32 |
|
Beben
Elev |
18 nov, 2014 17:38 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen