Premiären, Leicester Square, 7 juli
Forum > Harry Potter > Premiären, Leicester Square, 7 juli
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Amandan
Elev |
9 jun, 2011 20:07 |
|
accioron
Elev |
Alltså är jag den enda som är jättenervös redan nu? Haha jag har suttit och kollat på videos och bilder från Trafalgar Square och ba ''hm DÄR kanske grindarna kommer vara, och röda mattan där kanske???'' Jag kommer typ gå dit på en gång när vi kommit fram till hotellet för att kolla om det har kommit folk än HAHA. Men liksom, de brukade släppa in folk ''in till'' Leicester Square vid tio på morgonen så om man inte var där då så fanns det en chans att man inte kom in (om det är fullt vill säga) alltså jag sitter bara och resonerar med mig själv nu, ska sluta okej hej.
10 jun, 2011 21:09 |
|
Elderwand
Elev |
10 jun, 2011 21:14 |
|
accioron
Elev |
Ja, jag är på värsta planeringshumöret! Alltså efter att ha köat till kent i somras i 36 timmar (aldrig igen!!!) så klarar jag vad som helst. Men när är liksom som tidigast för er att börja köa, haha?
10 jun, 2011 21:16 |
|
Elderwand
Elev |
Jag har ingen aning, beror på om Jasmins mamma hänkar eller inte. Men om hon inte gör det är jag beredd på när som helst!! : D
10 jun, 2011 21:20 |
|
childhoodlight
Elev |
Mamma kommer nog följa med haha, tror våra mammor är överens om att inte släppa oss ensamma i London. Men eftersom jag är en konsertmänniska vet mamma vad jag har för krav, alltså tycker hon att det är helt okej att vi köar från tidigt på morgonen! : )
10 jun, 2011 21:53 |
|
accioron
Elev |
Min pappa ska också följa med (inte köa dock haha), och ja min bror ska på någon festival tror jag. Men juste!!! Pappa sa att om vi har en massa saker där så kan han hjälpa till att komma och hämta det när det börjar närma sig att liksom ställa sig upp och SPRINGA FÖR LIVET!!!! (om man nu kommer göra det...)
10 jun, 2011 22:11
Detta inlägg ändrades senast 2011-06-10 kl. 22:11
|
|
childhoodlight
Elev |
10 jun, 2011 22:11 |
|
accioron
Elev |
Jaa vad bra! Gör det på en gång
10 jun, 2011 22:12 |
|
childhoodlight
Elev |
10 jun, 2011 22:13 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen