Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The Fooo [Winsah & Alexandra Hagström]

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > The Fooo [Winsah & Alexandra Hagström]

1 2 3 ... 8 9 10 ... 35 36 37
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag knackade på dörren till Julias hus.

2 aug, 2014 07:45

Borttagen

Avatar


Jag sprang ner och öppnade.

2 aug, 2014 10:12

Borttagen

Avatar


"Hej!" sa jag.

2 aug, 2014 10:44

Borttagen

Avatar


- Hej, sa jag och drog in henne.

2 aug, 2014 10:45

Borttagen

Avatar


Vi gick upp till hennes rum.
"Vilket fint rum", sa jag.

2 aug, 2014 10:46

Borttagen

Avatar


- Tack, sa jag glatt.

2 aug, 2014 10:47

Borttagen

Avatar


Jag var tyst ett tag.

2 aug, 2014 10:54

Borttagen

Avatar


- Vill du ha något att äta eller att dricka? Frågade jag.

2 aug, 2014 10:54

Borttagen

Avatar


"Ja tack" sa jag glatt.

2 aug, 2014 10:56

Borttagen

Avatar


Jag gick ner till köket där Marcus saker stod.
Jag stannade och kollade på hans grejer.

2 aug, 2014 10:57

1 2 3 ... 8 9 10 ... 35 36 37

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > The Fooo [Winsah & Alexandra Hagström]

Du får inte svara på den här tråden.