This Is War
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > This Is War
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HP_Maja
Elev |
Nu ska jag inte bli osams med någon, men det som Nordanhym skrev var väl bara info?
The marauder's map 28 okt, 2014 07:45 |
|
Borttagen
|
28 okt, 2014 07:48 |
|
HP_Maja
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av HP_Maja: Nu ska jag inte bli osams med någon, men det som Nordanhym skrev var väl bara info? Jag tycker vi släpper det och bara fortsätter Great! Snygg gif i signaturen btw. The marauder's map 28 okt, 2014 08:44 |
|
5_lollipop_5
Elev |
28 okt, 2014 21:30 |
|
HP_Maja
Elev |
29 okt, 2014 14:38 |
|
Borttagen
|
[Ni får göra som ni vill, men det är Majas tur nu]
29 okt, 2014 17:57 |
|
Nordanhym
Elev |
29 okt, 2014 20:42 |
|
HP_Maja
Elev |
[VÄHÄHÄNTA HÄR NU. Jag tror bästämt att vi saknar en rollspelare.]
Hauru vänder sig om när han hör någon prata. Bakom honnom står en tjej som han känner igen från DA. "Hej", svarar han. "Ööh, DA va?" The marauder's map 30 okt, 2014 10:10 |
|
Borttagen
|
[ Alexandra Hagström tog bort sin användare]
[ Men jag är gamla Alexandra Hagström gjorde bara en ny användare] 31 okt, 2014 08:48 |
|
Borttagen
|
Det är Julias tur nu
1 nov, 2014 09:23 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen