PRS
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alice Weasley
Elev |
20 maj, 2014 21:22 |
|
Borttagen
|
"Det kommer att gå över" säger jag lugnande. "Åh, jag ska ta de där små äcklen och mörda de, och sedan ska jag steka de med hallonsylt, och sedan..."
Längre hinner jag inte förrän både Rue och jag gapskrattar. 20 maj, 2014 21:23 |
|
Alice Weasley
Elev |
Rue:
Timmarna går och jag och Fanny har jätte kul och skrattar tillsammans. " Vi borde nog byta om nu vi är snart framme..." Säger jag
20 maj, 2014 21:24 |
|
Borttagen
|
"Du har rätt" svarar jag och tar på mig kappan. "Åh, jag kan knappt vänta..."
Och jag är igång med mitt babbel igen. 20 maj, 2014 21:26 |
|
Alice Weasley
Elev |
Rue:
Jag tar fram min sämre begagnade kappa som användes av alla lina äldre syskon och skämms över den när jag ser Fannys splitter nya. Jag tar på mig hela uniformen hela är sämre begagnad och hela Fannys är perfekt... Jag blir lite avis och sätter mig ner och lägger in den sista chokladgrodan i kofferten och stänger den då killen och hand gäng kommer in igen. Dom börjar gapflabba när dem ser min klädnad. " Begagnad!!!" Skriker han med det blonda håret av skratt " Och jag som inte trodde man kunde sjunka lägre! Ack så fel man kan ha!" Säger han skrattande och går in i sin kupé igen. Jag känner mig väldigt träffad av hans uppförande och känner mig nedstämd.
20 maj, 2014 21:32 |
|
Borttagen
|
Jag brusar upp och rusar in i pojkens kupé.
"AKTA DIG FÖR ATT SÄGA SÅDÄR IGEN!" vrålar jag, men han bara vänder på huvudet och skrattar. 20 maj, 2014 21:33 |
|
Alice Weasley
Elev |
Rue:
När Fanny kommer in igen säger jag ledset " Ingen idé... Dem kommer att mobba mig föralltid för det här..." Jag sjunker ihop på mitt säte
20 maj, 2014 21:35 |
|
Borttagen
|
"Ingen fara" svarar jag och ler. "De är 100 gånger sämre än dig, och du ska inte ta åt dig."
20 maj, 2014 21:36 |
|
Alice Weasley
Elev |
Rue:
" Jag är van..." Säger jag " Däremot du kommer bli indragen i det här om du är med mig... Så om du vill kan du hitta en ny vän..."
20 maj, 2014 21:39 |
|
Borttagen
|
"Nej då" svarar jag hastigt. "Jag bryr mig inte, de bara håller på ju..."
20 maj, 2014 21:40 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen