Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Öppet Rollspel

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Öppet Rollspel

1 2 3 ... 8 9 10 ... 88 89 90
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag vaknade och såg att Max och Mira stod i kupé öppningen.
Jag började byta om.

16 maj, 2014 21:20

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag bytte snabbt om och tog sedan Mira i ena handen och min väska i den andra.
"Folk kommer knuffa väldigt mycket nu, bara träng dig fram

jag är jättecoolig älska mig plz

17 maj, 2014 07:55

Borttagen

Avatar


Jag reste mig upp och gick efter Adrian och Mira.
Jag såg Hermione lite längre fram så jag skyndade fram till henne.
- Hej, sa jag glatt.
- Hej, sa Hermione glatt.
Vi kramade varandra.
- Så hur är det mellan dig och Adrian då? Frågade Hermione.
- Det är väl bra, sa jag tyst.

17 maj, 2014 08:15

Queen Boo
Elev

Avatar


Hon nickar.
Jag får syn på Lynx tre meter fram. Hon har också en syster, men hennes syster går andra året idag. Precis som Max.

jag är jättecoolig älska mig plz

17 maj, 2014 08:25

Borttagen

Avatar


Jag säger hejdå till Hermione och skyndar fram till Adrian.
- Bäst vi skyndar oss så att vi får en vagn, sa jag glatt.
Jag följer med honom bort för att lämna Mira oss dom andra förstaårseleverna.
- Kom ni, sa jag och drar bort honom mot närmsta vagn.
Jag hoppar in och ser att Draco och Blaise sitter i vagnen.
Jag sätter mig ner och lutar mig mot Adrian.

17 maj, 2014 08:30

Lele
Elev

Avatar


Jag satte mig i en vagn

Mama, kudos for saying that. For spilling. https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fthumbs.gfycat.com%2FRecentSoulfulDowitcher-small.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fic.pics.livejournal.com%2Fnutella_forever%2F49022583%2F14700%2F14700_original.gif

17 maj, 2014 08:47

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag ler mot Draco. Han är två år yngre än mig, går i sjätte årskursen. Eftersom jag fyller år efter 1 september så var jag tvungen att börja Hogwarts ett år senare.

jag är jättecoolig älska mig plz

17 maj, 2014 10:24

Borttagen

Avatar


Jag tar fram min dagbok och börjar skriva i den.
- Jo armbandet jag gjorde tror du jag skulle kunna sälja dom? frågade jag glatt.
Jag kysser honom på kinden.

17 maj, 2014 10:26

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag ler. "Det tror jag verkligen! Du skulle kunna tjäna mycket pengar på dom!" Säger jag glatt.
Draco viskar med Blaise och jag hör några ord.
"Skitsnygg....... cool...... varför......

jag är jättecoolig älska mig plz

17 maj, 2014 10:35

Borttagen

Avatar


Jag kollar på Draco och Blaise.
- Vad viskar dom om? frågar jag viskande till Adrian.

17 maj, 2014 10:36

1 2 3 ... 8 9 10 ... 88 89 90

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Öppet Rollspel

Du får inte svara på den här tråden.