Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Kampen om Glee {Prs}

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Kampen om Glee {Prs}

1 2 3 ... 8 9 10 ... 28 29 30
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Alex ler eftersom han älskar fotboll, det är liksom världens bästa sport. Han håller sig i bakgrunden medan Lennart irriterat förklarar reglerna för Mia och Elsa. Han delar upp dem i lag, tjejerna mot killarna.

12 maj, 2014 18:11

Borttagen

Avatar


Saga suckade och ställde sig motvilligt bland tjejerna som var peppade till max, dom var bra på fotboll, Saga skulle bara förstöra och få skäll.

12 maj, 2014 18:13

Borttagen

Avatar


Juste, hans tvillingsyster går i samma klass :3 Hon får vara en läskig cheerio då, hah xD Hon heter Selena säger vi xD
--

Även om Alex älskar fotboll, suger han på det. Fast han tycker att det är kul att spela ändå. Lennart får syn på honom.
"DU DÄR!" ropar han och går fram till honom.

12 maj, 2014 18:17

Borttagen

Avatar


Okiiii
---

Saga hörde Lennart, hon svalde hårt. Nu skulle Alex få stryk eller en rejäl utskällning.
" Hej lilla Saga, kan du spela fotboll?" Sa någon med en tillgjord röst så att det lät som om Saga var en bebis.
Saga vände sig om och fick syn på Selena, Alex tvilling.

12 maj, 2014 18:23

Borttagen

Avatar


Alex ser på honom.
"H-har jag gjort något?" säger han. Lennart blir röd i ansiktet.
"Spela inte dum nu! Du vet vad du har gjort!" säger Lennart argt och drar med honom i armen ut ur salen.

12 maj, 2014 18:33

Borttagen

Avatar


" Alex!" Sa jag högt. Lennart stannade och gav mig en mordisk blick, sen drog han ut Alex ur salen.
" Vad vill du min bror? Känner du honom?" Sa Selena.
" Nej.." Mumlade jag och gick iväg.
Jag ville inte sätta Alex i trubbel, då skulle han också bli mobbad.

12 maj, 2014 18:35

Borttagen

Avatar


"Aj, släpp mig" säger Alex lugnt.
"Du ska rakt upp till kvarsittningen!" säger han argt.
"Nej! Jag kan inte missa glee!" säger Alex och ser på Lennart. "Kan jag inte ta den imorgon?"
"Nej" säger han kort.
"Jag kan sitta två timmar?" säger Alex. Lennart ser ut att fundera.
" ... Nej" säger han och drar honom genom korridorerna.

12 maj, 2014 18:39

Borttagen

Avatar


(Ops, jag-form)

" Alex?! Lennart?!" Ropade Saga och gick ut.
Lennart hörde Saga och stannade.
" Alex måste till Glee! Fatta det! Han har inte gjort något fel.. Han.. Du.." Stammade Saga. Hon var så arg.

12 maj, 2014 18:41

Borttagen

Avatar


Lennart ser på Saga.
"Okej, låt mig få se hans mattehäfte. Har han inte jobbat klart fyra sidor får han kvarsittning" säger han.
Alex suckar.

12 maj, 2014 18:44

Borttagen

Avatar


" Han kan ju inte! Och då är det du som inte har hjälp honom! Då är det du som har gjort tjänstefel!" Röt Saga ilsket.

12 maj, 2014 18:46

1 2 3 ... 8 9 10 ... 28 29 30

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Kampen om Glee {Prs}

Du får inte svara på den här tråden.