Vill någon rollspela?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Vill någon rollspela?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lele
Elev |
19 maj, 2014 20:38 |
|
Borttagen
|
- Du ska fan inte gå iväg när jag pratar med dig, skrek jag argt.
19 maj, 2014 20:39 |
|
Lele
Elev |
19 maj, 2014 20:40 |
|
Borttagen
|
Jag andades djupt och lugnade ner mig.
19 maj, 2014 20:40 |
|
Lele
Elev |
19 maj, 2014 20:41 |
|
Borttagen
|
- Vart är vi? frågade jag surt.
19 maj, 2014 20:41 |
|
Lele
Elev |
Jag vet inte sa jag. Vet du det? frågade jag min hamster på djurspråket men trodde att jag pratade vanligt
Mama, kudos for saying that. For spilling.
19 maj, 2014 20:43 |
|
Borttagen
|
Jag kollade konstigt på Eric.
19 maj, 2014 20:43 |
|
Lele
Elev |
19 maj, 2014 20:44 |
|
Borttagen
|
- Du pratade konstigt, sa jag.
19 maj, 2014 20:45 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen