Eurovision Song Contest 2014
Forum > Off Topic > Eurovision Song Contest 2014
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Vitryssland: "Nåd. Snälla sluta. Snälla, snälla, snälla. Efter det här vill du aldrig äta "ostkaka" igen."
xD xD Welcome to the ESC side - We have cookies and cheescake Nu Schweiz 8 maj, 2014 21:51 |
|
Borttagen
|
Lite småmysig låt
8 maj, 2014 22:00 |
|
Cara Riddle
Elev |
8 maj, 2014 22:06 |
|
batteri
Elev |
om inte the olsen brothers kommer till finalen kommer jag bli besviken nu när dom nämde det i första semi finalen
8 maj, 2014 22:23 |
|
Frivolt
Elev |
hahahah så himla fantastiskt
Svensken xD ♥ Och Den danska tanten 8 maj, 2014 22:36 |
|
Hedwig96
Elev |
Andas, andas, andas...
8 maj, 2014 22:55 |
|
Frivolt
Elev |
JAAA SCHWEIZ
Alltsååå ;O Snälla, säg Österrike nu D: Hedwig96 GLAD NU?!?!?! JAAAA ÖSTERRIKE Jag är glad, så nöjd!! 8 maj, 2014 22:57 |
|
Hedwig96
Elev |
Frivolt OMG JOO
var de tvungna att säga det näst sist, höll ju på att få hjärtattack.... 8 maj, 2014 23:06
Detta inlägg ändrades senast 2014-05- 9 kl. 13:19
|
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Hedwig96: FrivoltOMG JOO var de tvungna att säga det näst sist, höll ju på att få hjärtattack.... hahah visste väl det Hahah xD Jaa, jäklar vad de retades. Men det gjorde de ju med Sverige också Och ta Österrike sist...alltså xD 8 maj, 2014 23:07 |
|
Klaestron
Elev |
Blev påmind av min roomie att det var, min kommentar var "Har det inte redan varit iår, du tvingade mig kolla sist" boy was I wrong!
8 maj, 2014 23:11 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen