PrS :D
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PrS :D
|
Borttagen
|
Snart var lektionen slut. Jag gick ut från klassrummet.
27 apr, 2014 19:46
|
|
Borttagen
|
Jag slängde bilden påväg ut när lektionen slutade.
27 apr, 2014 19:49
|
|
Borttagen
|
Jag suckade och satte mig ensam på en bänk.
27 apr, 2014 19:52
|
|
Borttagen
|
Sammy gick förbi mig men hon sade ingengting. Hon bara såg på mig med en suck och fortsatte gå. Hade det här något att göra med att jag försvarade Clark?
27 apr, 2014 19:53
|
|
Borttagen
|
Jag såg ner i golvet. Några killar gick förbi mig och flinade.
27 apr, 2014 19:54
|
|
Borttagen
|
Jag satte mig med en suck på en bänk.
27 apr, 2014 19:55
|
|
Borttagen
|
Jag såg sorgset ner i golvet. En tår föll ner för min kind.
27 apr, 2014 19:59
|
|
Borttagen
|
- Hur går det med Clark? Frågade Mirek retsamt när han gick förbi. Jag fnös.
27 apr, 2014 20:01
|
|
Borttagen
|
28 apr, 2014 15:04
|
|
Borttagen
|
När Mirek gick förbi Clark såg han till att skuffa ner Clark från bänken. Jag började bli riktigt förbannad.
28 apr, 2014 15:06
|
Du får inte svara på den här tråden.