Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Prs :3

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs :3

1 2 3 ... 8 9 10 ... 137 138 139
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag ryckte på axlarna.
- Okej... varför?, frågade jag och log mot Zacke. varför ville han att jag skulle stanna?

23 apr, 2014 20:11

Borttagen

Avatar


Jag besvarade försiktigt leendet. Jag ställde mig framför henne.

-Jag vill vara med dig,sa jag

Jag suckade och såg på henne.

-Du får gå om du vill, mumlade jag

23 apr, 2014 20:14

Borttagen

Avatar


Jag såg på Zacke och jag kände verkligen hur hjärtat slog snabbare och snabbare.
- Nej, jag vill inte gå. Sade jag, men han var skum... Varför skulle någon som helst populär vilja vara med mig?

23 apr, 2014 20:16

Borttagen

Avatar


Jag log. Hon ville vara kvar här! Med mig!
Jag såg på henne förvånat.

-Vill..du inte?, sa jag förvirrat.

23 apr, 2014 20:19

Borttagen

Avatar


Jag rodnade. Skulle jag vara ärlig och säga att jag verkligen ville vara med honom, eller skulle jag inte säga något och bara rycka på axlarna.
- Ehm... Nej, jag tror inte det. Sade jag och log snett.

23 apr, 2014 20:21

Borttagen

Avatar


Jag log när jag såg att hon rodnade. Hon var riktigt,riktigt söt.

-Varför reste du dig upp då?, sa jag tyst.

Jag såg fundersamt på henne.

23 apr, 2014 20:24

Borttagen

Avatar


Det skulle ha varit pinsamt att säga att det var för att han inte sade något åt mig när han gick förbi, så jag bara ryckte på axlarna.
- Jag vet inte, sade jag tyst.

23 apr, 2014 20:26

Borttagen

Avatar


Jag såg på henne. Var det nåt hon döljde från mig?

-Du reste dig väl av nån anledning?, mumlade jag tyst.

23 apr, 2014 20:30

Borttagen

Avatar


Jag nickade.
- Ja, det gjorde jag. Sade jag och rodnade kraftigt. Jag försökte dölja det, men det var meningslöst.

23 apr, 2014 20:32

Borttagen

Avatar


Jag såg frågande på henne.

-Vadå för anledning?, sa jag tyst.

Jag ville veta här och nu om hon tyckte att jag var dum och ful.

23 apr, 2014 20:36

1 2 3 ... 8 9 10 ... 137 138 139

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs :3

Du får inte svara på den här tråden.