Prs :3
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs :3
|
Borttagen
|
Jag ryckte på axlarna.
- Okej... varför?, frågade jag och log mot Zacke. varför ville han att jag skulle stanna?
23 apr, 2014 20:11
|
|
Borttagen
|
Jag besvarade försiktigt leendet. Jag ställde mig framför henne.
-Jag vill vara med dig,sa jag
Jag suckade och såg på henne.
-Du får gå om du vill, mumlade jag
23 apr, 2014 20:14
|
|
Borttagen
|
Jag såg på Zacke och jag kände verkligen hur hjärtat slog snabbare och snabbare.
- Nej, jag vill inte gå. Sade jag, men han var skum... Varför skulle någon som helst populär vilja vara med mig?
23 apr, 2014 20:16
|
|
Borttagen
|
Jag log. Hon ville vara kvar här! Med mig!
Jag såg på henne förvånat.
-Vill..du inte?, sa jag förvirrat.
23 apr, 2014 20:19
|
|
Borttagen
|
Jag rodnade. Skulle jag vara ärlig och säga att jag verkligen ville vara med honom, eller skulle jag inte säga något och bara rycka på axlarna.
- Ehm... Nej, jag tror inte det. Sade jag och log snett.
23 apr, 2014 20:21
|
|
Borttagen
|
Jag log när jag såg att hon rodnade. Hon var riktigt,riktigt söt.
-Varför reste du dig upp då?, sa jag tyst.
Jag såg fundersamt på henne.
23 apr, 2014 20:24
|
|
Borttagen
|
Det skulle ha varit pinsamt att säga att det var för att han inte sade något åt mig när han gick förbi, så jag bara ryckte på axlarna.
- Jag vet inte, sade jag tyst.
23 apr, 2014 20:26
|
|
Borttagen
|
Jag såg på henne. Var det nåt hon döljde från mig?
-Du reste dig väl av nån anledning?, mumlade jag tyst.
23 apr, 2014 20:30
|
|
Borttagen
|
Jag nickade.
- Ja, det gjorde jag. Sade jag och rodnade kraftigt. Jag försökte dölja det, men det var meningslöst.
23 apr, 2014 20:32
|
|
Borttagen
|
Jag såg frågande på henne.
-Vadå för anledning?, sa jag tyst.
Jag ville veta här och nu om hon tyckte att jag var dum och ful.
23 apr, 2014 20:36
|
Du får inte svara på den här tråden.