PRS med Julia Ginny Potter och Lollan<3
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS med Julia Ginny Potter och Lollan<3
|
Borttagen
|
Nästa morgon vaknade jag och klädde på mig och sedan la jag ner mina astronomi böcker och ett bläck horn och en fjäderpenna!
31 mar, 2014 20:21
|
|
Borttagen
|
Jag skyndade mig till frukosten och sen snabbt till lektionen.
31 mar, 2014 20:21
|
|
Borttagen
|
Jag kastade i mig en rostad macka och sedan skyndade till första lektionen! Och i korridoren träffade jag Julia och en annan tjej:
-Hej!sa jag
31 mar, 2014 20:34
|
|
Borttagen
|
- Hej Hannah det här är Rose Weasley, sa jag.
31 mar, 2014 20:34
|
|
Borttagen
|
-Hej Rose! Jag heter Hannah sa jag
31 mar, 2014 20:36
|
|
Borttagen
|
- Hej, sa Rose.
- Så hoppas vi börjar snart, sa jag.
2 apr, 2014 17:59
|
|
Borttagen
|
-Jag hoppas att vi ska göra något kul! Vad vill ni göra!
2 apr, 2014 18:08
|
|
Borttagen
|
- Hoppas vi ska prata om Venus för det är min favoritplanet, sa jag.
2 apr, 2014 18:09
|
|
Borttagen
|
2 apr, 2014 18:11
|
|
Borttagen
|
- Ja, sa jag.
Jag kollade mig omkring och såg Albus.
2 apr, 2014 18:12
|
Du får inte svara på den här tråden.