The dark witches (prs )
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> The dark witches (prs )
|
Borttagen
|
Robin ville trösta tjejen men hur skulle han göra? Han hade aldrig tröstat någon
26 mar, 2014 15:34
|
|
Borttagen
|
26 mar, 2014 15:46
|
|
Borttagen
|
Robin kröp fram och gav tjejen en kram
26 mar, 2014 15:46
|
|
Borttagen
|
Erika tittade förvånat på pojken
26 mar, 2014 16:03
|
|
Borttagen
|
Robin log lite mot tjejen
26 mar, 2014 16:08
|
|
Borttagen
|
" Jag har aldrig fått en kram, sa Erika
26 mar, 2014 16:10
|
|
Borttagen
|
" inte jag heller och jag har aldrig för kramat någon " sa Robin
26 mar, 2014 16:16
|
|
Borttagen
|
" Nu har du det, sa Erika och log
26 mar, 2014 16:21
|
|
Borttagen
|
26 mar, 2014 16:42
|
|
Borttagen
|
" hur länge har du suttit här?, sa jag
26 mar, 2014 16:50
|
Du får inte svara på den här tråden.